Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Audit tehnic si financiar a contractului de lucrari C403 Reabilitarea Vestem Miercurea Sibiului Coridorul IV Pan European, km 296+292 km 307+730 si km 314+300 - km 343+000


Anunt de participare numarul 50445/21.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Agentia ISPA - CNADNR SA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Dlui Sorin George Stoicescu - Director Proiecte 8 - Agentia ISPA -CNADNR SA, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Audit tehnic si financiar a contractului de lucrari C403 Reabilitarea Vestem Miercurea Sibiului Coridorul IV Pan European, km 296+292 km 307+730 si km 314+300 - km 343+000
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Judetul Sibiu, pe DN1 intre km 296+292 km 307+730 si km 314+300 km 343+000, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de Sarcini(Capitolul II din Documentatia de Atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74121200-5 - Servicii de auditare (Rev.1)
74231530-1-Servicii de examinare a constructiilor (Rev.1)
74231540-4-Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 200RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii serviciilor solicitate, ce vor face obiectul unui act aditional.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Bugetul de Venituri si Cheltuieli al CNADNR SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani.
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in copie legalizata. Ofertantii persoane juridice/fizice romane vor prezenta certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / certificari si atestari profesionale. Ofertantii persoane juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil, vizat si inregistrat la organele competente, pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006), care trebuie sa demonstreze ca media rezultatelor exercitiilor financiare estepozitiva pe ultimii trei ani. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prin proiectele prezentate conform Formularului nr. 4 din Capitolul III al documentatiei de atribuire, ofertantul trebuie sa asigure respectarea urmatoarelor criterii:
- Ofertantul a finalizat cu succes 1 proiect de audit tehnic si financiar pentru un proiect de infrastructura rutiera in ultimii 3 ani.Note:
In vederea dovedirii indeplinirii criteriilor mentionate anterior ofertantul va depune documente relevante din care sa rezulte acest fapt. (ex. Procese verbale, recomandari din partea altor beneficiari etc.)
Prin ultimii trei ani se intelege perioada 01.03.2005 pana la termenul de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
80%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 98.07.02.01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2008 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 12:30
Locul: sediul CNADNR SA., B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte pe baza unei imputerniciri in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
a)Moneda in care trebuie intocmita oferta: Leib)Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 12.05.2008c)Contestatii: vor fi depuse la Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Telefon +40 (021) 310.46.41, Fax: +40 (021) 310.46.42, E-mail: [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un actal autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer