Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditarea energetica cladiri ST Bacau . Etapa 2 Sediul CE Iasi , sediul CE Suceava si cladiri statia FAI


Anunt de participare (utilitati) numarul 76674/04.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditarea energetica cladiri ST Bacau . Etapa 2 Sediul CE Iasi , sediul CE Suceava si cladiri statia FAI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul CE Iasi, str.Saulescu , nr. 20 , Iasi, jud.Iasi; sediul CE Suceava si cladire comanda statie 400/110/20kV , bulevardul Sofia Vicoveanca, FN , Suceava, jud. Suceava;cladire comanda statia 220/110/20/6 kV F.A.Iasi , com.Rediu, DN 28, km 10, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-identificarea principalelor caracteristici termice si energetice ale constructiilor obiectivului si ale instalatiilor aferente acestora si stabilirea, din punct de vedere tehnic si economic, a solutiilor de reabilitare sau modernizare termica si energetica, pe baza rezultatelor obtinute din activitatea de analiza.
-obtinerea certificatelorde performanta energetica pentru obiectivele:
o sediu CEIasi , str. Saulescu, nr. 20 , Iasi ;
o SediuCE Suceavasicladire comanda statie .400/110/20kV , Bd. Sofia VicoveancaFN , Suceava ;o Cladire comanda statia 220/110/20/6 kV FAI, com Rediu, DN28, km 10, jud. Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Auditarea energetica cladirilor: Sediul CE Iasi , sediul CE Suceava si cladiri statia F.A Iasi cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2009 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 600 lei, fara TVA, valabila 60 de zile; garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Ord ANRMAP 155/2006);Certificat emis de Registrul Comertului si formular 12B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare ); confirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor (copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul, cu stampilasi semnatura reprezentantului legal autorizat sa semneze oferta al operatorului economic). Daca aceste documente nu acopera toate situatiile, de mai sus, pentru situatiile neacoperite autoritatea contractanta va accepta, numai din partea operatorilor economici straini, o declaratie autentica data in fata unui notar public.
Pentru persoane fizice/ juridice romane-copie Certificat emis de Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea, obiectul de activitate);Pentru persoane fizice/ juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economiceste stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eliminatorie: copia certificatului de autorizare de tip Aeci gradul I pentru auditorii energetici, certificare valabila conform Metodologiei privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri aprobata prin Ordinul 1850/ 2002 al MLPTLcu indicativ MP 017-02 si Indrumatorul privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri si instalatiile aferente , aprobat de MLPTL la data de08.04.2003;Alte cerinte:
-lista continand informatiiprivind partile si proportia incare contractul de prestari servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarile acestora, insotita de acordurile de subcontractare (daca este cazul);
-declaratiecare contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, in ultimile 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si al pesoanelor direct implicate; informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ;lista cu nominalizarea membrilor echipei de proiect pe specialitati si a sefului de proiect insotita de: copii dupa diplomele de studii ale membrilor echipei de proiect; CV urilemembrilor echipei care vor elabora auditul energetic din care sa rezulte ca au experienta in prestarea serviciilor ofertate; documentul de numire pentru seful de proiect;
-obligatii contractuale in desfasurarefata de alti beneficiari/clienti;
-informatii privind experienta similara - lista cu contractele similare dinultimii 3 ani; minim un contract similar (copie dupa prima si ultima pagina din contractul invocat si copia procesului-verbal de predare a documentatiei la beneficiar), insotit de certificarea de calitate a serviciului prestatdin partea beneficiarului recomandare sau certificat emis conform HGR 1337/2006);
-certificatul sistemului de managementul calitatii, in copie sau dovezi privind stadiul implementarii acestuia;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul minim
70%
Descriere:
2.
Prezentare tehnica
21%
Descriere:
3.
Numar servicii similare
6%
Descriere:
4.
Durata de elaborare a documentatiei
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2009 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, sala Gheorghe Stoica, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer