Licitatie Publica - Auditarea Situatiilor financiare aferente anilor fiscali 2010-2011
Anunt de participare (utilitati) numarul 106766/27.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. 021/3192433, In atentia: Dorina Craciun, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditarea Situatiilor financiare aferente anilor fiscali 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: la sediul beneficiarului si la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Auditarea Situatiilor financiare aferente anilor fiscali 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Auditarea Situatiilor financiare aferente anilor fiscali 2010-2011
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 8000lei; garantia de buna executie este de 5% din valoare acontractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii ale autoritatii contractante, plata se va face in maxim 30 zile calendaristice de la data primirii facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A ? in original) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular B.1. ? in original);
- Declaratie privind neincadrarea la art. 691 din OUG 34/2006 (Formular B.2. ? in original)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6 ? in original);
- Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune (daca este cazul), in original;
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului, in copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in original sau copie legalizata.
- Dovada inregistrarii operatorului economic camembru cu drept deplin al federatiei Internationale a Contabililor (IFAC)?Forum of Firms?precum si asociatii lor.- Dovada includerii in topul realizat de ?Accounting Networks and Associations? privind primele 30 de firme de contabilitate si audit, stabilite dupa venitul anual.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G ? in original);
- Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
- Angajament de sustinere a situatiei economice si financiare, in original (daca este cazul), in original;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista prestarii serviciilor in ultimii 3 ani, in original (Formular E ? in original);
- Contractul/contracte ca experienta similara( in copie ) si recomandarile ( in original );
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de angajati, in ultimii 3 ani, (Formularul I);
- CV-urile membrilor echipei + ale managerilor, supervizorilor si personalului de baza
- ISO 9001 ? cerinte privind managementul calitatii;
- Angajament de sustinere a capacitatii tehnice si/sau profesionale(daca este cazul), in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr. runde -2, durata unei runde -1 zi .Daca in prima runda nu se introduc preturi noi, licitatia se va finaliza. In SEAP se introduc valorile in lei fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/2239/25.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector1, Bucuresti, acces poarta A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pe baza imputernicirii original + copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF"C.F.R." S.A- Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu , nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/3151117, Fax: 021/3151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2010 15:54