Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul financiar-contabil pentru perioada 2009-2013


Anunt de participare (utilitati) numarul 91482/27.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Bulareanu, Tel.0213074634, Email: [email protected], Fax: 0213032572, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditul financiar-contabil pentru perioada 2009-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: sediul SC Hidroelectrica SA si sucursalele hidrocentrale
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 222, 068EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente pe 12 luni-2010, 2011, 2012, 2013
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Audit finaciar contabil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Auditul situatiilor financiare individuale ale SC Hidroelectrica SA la 31 decembrie 2009, 2010, 2011 si 2012 intocmite in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1752/ 2005, denumit in continuare OMF;
2. Auditul situatiilor financiare consolidate ale SC Hidroelectrica SA la 31 decembrie 2009, 2010, 2011 si 2012 intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (SIRF).3. Revizia limitata a situatiilor financiare consolidate ale SC Hidroelectrica SA la 30 iunie 2010, 2011, 2012 si 2013 intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (SIRF).
4. Efectuarea unor proceduri agreate de ambele parti pentru indeplinirea conditiilor financiare specificate in contractele de imprumut incheiate de SC Hidroelectrica SA cu Institutiile Financiare Internationale pentru anii 2009, 2010, 2011 si 2012 si pentru perioadele incheiate la 30 iunie 2010, 2011, 2012 si 2013.b. Asistenta pentru:
1. Pregatirea situatiilor financiare consolidate ale SC Hidroelectrica SA la 31 decembrie 2009, 2010, 2011 si 2012, intocmite in conformitate SIRF.
2. Pregatirea situatiilor financiare consolidate ale SC Hidroelectrica SA la 30 iunie 2010, 2011, 2012 si 2013, intocmite in conformitate cu SIRF.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 222, 068EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie pentru participare va fi de 100000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. ) Declaratie privind situatia personala a ofertantului
formular C (original)
b. ) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea formularului tip, eliberat cu max. 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie legalizata)
c.) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala
d)Declaratia privind calitatea de participant la procedura-completare formular F (original)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, daca exista.
Se va prezenta Formularul E din sectiunea III, in original.
b. )Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic pe ultimii trei ani , respectiv pentru2006, 2007, 2008, sa fie mai mare decat valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, multiplicata cu 2 , respectiv 611.034 EURO.
Se va prezentaFormularul G din sectiunea III , in original.
Echivalentul in euro al valorii exprimate in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, comunicat de Banca Nationala a Romaniei valabil pentruanul respectiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare din domeniul electroenergetic din punct de vedere al complexitatii, in ultimii 3 ani. Conditie minima : suma valorilor serviciilor prestate prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea estimata a serviciilor ce vor fi prestate in bazacelui mai mare contract subsecvent, respectiv 305.517EURO.b.)Declaratie privind echipamentele tehnice si specializate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluic.)Declaratie privind asigurarea de specialisti autorizati sa asigure suport tehnic pentru fiecare din componentele ce fac obiectul acestei proceduri, mentionate in Caietul de sarcini .Se vor prezenta CV-urile si copii de pe orice act doveditor al studiilor de specialitate ale persoanelor din echipa propusa pentru realizarea auditului financiar-contabil din care sa rezulte experienta similara precum si faptul ca ofertantul dispune de o echipa adaptata la specificul activitatii SC Hidroelectrica SA, conform solicitarilor din Caietul de Sarcini.Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este ca echipa de audit sa aiba minim 5 membri, din care minim 3 persoane sa fie acreditate de Camera Auditorilor din Romania si organismele internationale tip ACCA, CECCAR etc. Fiecare din primi 5 membri ai echipei trebuie sa fi desfasurat:
-misiuni de audit la societati dinsistemul electroenergeticin ultimii 3 ani.
-misiuni de revizuire limitata, la societati dinsistemul electroenergeticin ultimii 3 ani.
-misiuni de efectuare de proceduri agreate, la societati dinsistemul electroenergeticin ultimii 3 ani.
d.)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractesimilare finalizate .Se vor prezenta minim 5 (cinci) recomandari. Recomandarile trebuie sa fie emise si inregistrate , semnate si stampilate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 11.03.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2010 11:00
Locul: sediul SC Hidroelectrica SA , str.Constantin Nacu, nr.3 sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA de APEL Bucuresti
Adresa postala: str.Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010872, Romania, Tel.+40213195180, Email: [email protected], Fax: +40213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256 si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare FORMULAR D.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroelectrica SA-Serviciul Juridic-jurist Marcel Dinca
Adresa postala: SC Hidroelectrica sA, str.Constantin Nacu, nr.3, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Tel.0213032565, Email: [email protected], Fax: 0213032572
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer