Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul proiectului ?AMENAJAREA SI REABILITAREA UNITATII DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA MIHAILENI?


Anunt de participare numarul 104177/16.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Antonela Patrascu, Tel. 0231/514712, int.4141, In atentia:  d-nei director executiv Antonela Patrascu, Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Auditul proiectului ?AMENAJAREA SI REABILITAREA UNITATII DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA MIHAILENI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: comuna Mihaileni jud. Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Servicii: Auditul proiectului ?AMENAJAREA SI REABILITAREA UNITATII DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA MIHAILENI?
- Locatia: comuna Mihaileni
- Locul implementarii proiectului: JUDETUL BOTOSANI, Regiunea Nord-Est, Romania
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Servicii: Auditul proiectului ?AMENAJAREA SI REABILITAREA UNITATII DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA MIHAILENI?. - cantitatile, tipurile si caracteristicile tehnice ale serviciilor sunt prezentate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare: - 250, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 3??Imbunatatirea infrastructurii sociale?, DMI3.2-?Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv eligibilitatea-form. 12A;
-decl priv neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certif valabile la data deschiderii, de la D.G.F.P.si Primarie;
-decl priv calit de participant la procedura-form. 12C;a) Pt pers juridice: - Certif constatator emis de ORC, valabil la data deschiderii ofertelor(in original sau copie legalizata- Autorizatie de functionare emisa de CAFR b) Pt pers fizice: Autorizatie de functionare / altele echivalente, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indepl contr c) Copie dupa Certif de inregistrare;d) Criterii de calif a auditorului financiar: - la procedura au dreptul sa participe numai ofertanti - persoane fizice si juridice inscrise in Registrul auditorilor financiari activi intocmit de CAFR, inregistrata fiscal in Romania si care detine viza de membru activ al CAFR pe anul respectiv.- auditorul financiar independent sa nu fi fost sanctionatin ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare sicompetenta profesionala al CAFR. Op ec vor prezenta: a) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR -copie legalizata b) Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ"? copie legalizata c) Decl pe propria rasp a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta profesionala al CAFR. e) Asigurare de risc profesional, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa nr.2 ? informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-decl priv princip serv prest in ultimii 3 ani conf anexa 15- decl priv lista princip serv prestate si Lista anexata;2.Auditorul trebuie sa indepl cond ca, in ultimii 3 ani, a mai auditat cel putin un proiect finantat din Fonduri Externe, nerambursabile (POR, POS, FEDR).vor depune: a) Anexa nr. 3;b) Contr de prest servicii?copie legalizatac)Recomandare de la benef ? original sau copie lega; d) Doc constatator ? original sau copie legal.;
-a) Inf ref la pers angajat si al cadrelor de cond b)Lista pers implicate si respons cu indepl contr. 1.?Anexa nr. 14?Decl priv efectivul pers angajat si al cadrelor de cond? si se vor atasa CV-urile acestor pers.2. Anexa nr. 17- Inf ref la pers de conducere si pers implicate si respons cu derularea contr3. Persoana/persoanele nominalizate pentru indepl contr in lista din Anexa nr. 17, vor depune: - CV?urile, in original, cu data si semnaturile in original.- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar emis de C.A.F.R., prezentat in copie legalizata- Carnet de membru al C.A.F.R., cu mentiunea ?activ? in copie legalizata- Decl pe proprie rasp din care sa rez ca auditorul nu a fost sanctionat in ultimii 3 (trei) ani de Departamentul de Monitorizare si Competenta al C.A.F.R.- Copii dupa cartile de munca, pt pers angajat al auditorului.4. Daca of nu are pers angajat in acest sens, va prez contr de colab/asoc/subcontractare/prestari servicii etc. din care sa rezulte ca vor fi respons cu indepl contr de serv.Pt aceste persoane, se vor depune doc solicitate la pct 2.;
- Pentru subcontractanti ?Anexa nr. 18- Model decl Subcontractanti? si lista anexata, cu subcontractantii si specializarea acestora;
- Se solicita, dupa caz, completarea ?Anexa nr. 44? Model ACORD DE ASOCIERE?cu asociati;
- inf priv proportia in care contr de serv urmeaza sa fie indepl de catre asoc si specializ acestora.In cazul asoc pctele V.1, V.2, V.3 trebuie indepl de fiecare asoc, iar celelalte crit de calif priv capacit tehnico-prof, indepl prin cumul de catre asociati.- la Asociere, ofertantul, Lider de asociatie, va depune Acordul de asociere in original;Decl priv respect oblig ref la cond de munca si prot muncii (Formular12 J)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2270
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3??Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interventie 3.2-?Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215383; 0230/216321, Fax:  0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. VI.4.3)Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0261/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2010 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer