Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul Proiectului ,,Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii?


Anunt de participare (utilitati) numarul 115497/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA "ARIES" S.A.
Adresa postala:  Str.Axente Sever nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Punct(e) de contact:  S.C. Compania de Apa Aries S.A., Tel. 0264/311771, In atentia:  Domnului Alexandru Sabau Director General, Domnului Traian Giurgiu-Sef PIU, Email:  [email protected], Fax:  0264/311772, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Compania de Apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditul Proiectului , ,Extinderea si reabilitareasistemelor de apa si apa uzata in regiunea Turda Campia Turzii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: SC Compania APA ARIES S.A., str. Axente Sever, nr.2, Turda, Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Auditul Proiectului , ,Extinderea si reabilitareasistemelor de apa si apa uzata in regiuneaTurda -Campia Turzii?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 499, 408RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 9 988 lei (cf. art. 86(1) din HG925/2006), Garantie de buna executie 10% din val.contract fara TVA printr-un instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene(Fondul de Coeziune: 80, 74%, Co-finantare nationala si contributie a autoritatii contractante): 19, 26%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calitatea de participant la procedura-Formularul 2.Info. despre ofertant: Formularul 5-Info. gen. despre ofertant: Formularul 12 -Date despre asociati/subcontractanti: Imputernicirea notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contract, Acordul preliminar de asociere, Decl. privind eligibilitatea: Formularul 4-Decl. privind eligibilitatea Formularul 17-Certif. de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul 3 -Decl. privind neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G.34/2006;Docum.prezentate ca formulare specifice aut. emitente din tara de origine: Certif. de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa ateste indep. oblig. fata de bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei-actualizat.-Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indep. oblig. fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei-actualizat.Pers. jr./fiz. romane: Certif. constatator emis de ORC, nu mai vechi de 60 de zile, Certif. de inregistrare emis de ORC, Certif.de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2011.Pers. juridice/fiz. straine: Docum. prin care se dovedeste ca este membru al IFAC, in conf. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertei, insotite detraducere in limba romana autorizata si legalizata.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara: Capacitatea economico-financiara se dovedeste cu urmatoarele documente: -
Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2007, 2008, 2009 cu viza DGFP /Registrul comertului. Bilantul contabil se ataseaza numai in fotocopie, neautentificata, semnata in original si stampilata de un reprezentant autorizat al persoanei juridice al carui bilant se prezinta.Cerinte obligatorii pentru calificare:
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 998 816lei.
Pentru persoane juridice straine, documentele edificatoare enumerate la punctul V.3 sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara din care candidatul/ofertantul provine si sa fie prezentate in copie autentificata dupa original, in conformitate cu prevederile legale ale tarii unde s-a realizat autentificarea si insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.Pentru situaiiile financiare exprimate in alta moneda decat Lei se vor folosi pentru
conversie ratele medii anuale de schimb comunicate de catre Banca Centrala Europeana
- BCE (www.ecb.int)(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.ca prestator: Formularul7-Decl.privind principalele serv.prestate in ultimii 3 ani, Formularul8-Exp.ca prestatorin contracte similare.Demonstrarea exp. similare se va face cu docum.semnate de reprezentantul legal al instit.beneficiare al proiectului auditat.Cerinte specifice minime obligatorii: Exp. similara in dom. de activ. al auditorului dovedita prin: Prestarea de serv. de audit de proiect cu o val. minima 260.000 lei, cumulata din cel mult 2 contracte, atestate prin copii alecontractelor incheiate.Info. privind personalul ofertantului implicat in contract: Ofertantul va prezenta: Formular9-Personalul cheie propus in contract, Formular10-Exp.prof.a personalului cheie propus in contract.Pt.personalul ofertantului implicat in realizarea ob.contractului, prezentat in Formularul9, se vor prezenta: Certif. de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR, Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea?Activ? pt. anul 2011, Decl. pe propria raspundere a auditorului financiar din care sa rezulte ca nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre Departamentul de monitorizare si competenta prof. a CAFR sau institutia similara din tara de origine.Info. privind asociatii si subcontractantiiIn cazul asocierii mai multor pers. jr, cerintele privind sit. personala a candidatului si capac. de exercitare a activ. prof. trebuie sa fie indep. de fiecare asociat in parte, iar capac. tehnica si cerintele privind capac. ec.-financiara pot sa fie indeplinite si prin cumul de catre grupul de asociati.Pt.fiecare subcontractant se va prezenta-Formularul 12-Date despre asociati/subcontractanti.Ofertantul va prezenta Formularul11-Decl.privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de asociati si/sau subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii.(A se respecta cerintele prevazute in caietul de sarcini).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2011 11:00
Locul: S.C. Compania de Apa Aries S.A., strada Axente Sever, nr.2, localitatea Turda, judetul Cluj.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare, reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti si observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Co-finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu Reglementarile Programului Operational Sectorial ?Mediu? 2007-2013 ? Axa Prioritara 1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata electronic la prezentul anunt de participare, optiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-0213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Aries S.A.
Adresa postala:  Strada Axente Sever, nr.2, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401078, Romania, Tel. 0264-311771, Email:  [email protected], Fax:  0264-311772
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer