Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita"


Anunt de participare (utilitati) numarul 124179/22.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA
Adresa postala:  Blv. IC Bratianu, nr. 50, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130055, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Vasilescu, Tel. 0245614403, Email:  [email protected], Fax:  0245611774; 0245210299, Adresa internet (URL):  www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: TARGOVISTE, JUD. DAMBOVITA
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractuluiil reprezintaintocmireade catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale cu privire la Proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita" si a unui Raport final al proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractuluiil reprezintaintocmireade catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale cu privire la Proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita" si a unui Raport final al proiectului.
Valoarea estimata fara TVA: 699, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.08.2011 pana la 30.06.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 13000 lei; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 76, 8%; Cofinantare nationala: 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F1 - Declar.privind eligibilitatea; F2 - Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certif.de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor; Certif. privind plata impoz.si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor; F3 - Declar. privind calitatea de participant la procedura;F4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cazier judiciar al persoanei juridice/fizice romane; Certif. de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - O.R.C., valabil la data depunerii ofertelor in cazul persoanelor juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional sau alte documente relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul in cazul persoanelor juridice straine; adeverinta de la C.A.F.R.; Copie conf. cu orig. carnet auditor vizat pe 2011 pentru persoane fizice iar pentru persoane juridice autorizatie de functionare sau adever. de la C.A.F.R; Decl. pe propr. rasp. din care rezulta ca auditorul nu a fost sanctionat in ultimii 3 ani de catre C.A.F.R.; certif. de atestare a calitatii de auditor financ. elib. de C.A.F.R. pt. persoane fizice/juridice straine certif. sau alt document edificator emis de autoritatea competenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) sa fie de minim 1.300.000 LEI sau echivalentul sumei in EURO la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv; F7 -Informatii generale; Persoanele juridice/fizice romane vor atasa copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa situatiile financiare anuale pe anii 2008, 2009 si 2010; Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente relevante prezentate conf cap. VI.1 din fisa de date, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii trei ani cel mult 3 contracte de auditare financiara a unorproiecte cu finantare externa nerambursabila, a caror valoare cumulata sa fie de minim 350.000 lei, din care unul sa fi fost finantat din fonduri Europene sau finantat de alte institutii financiare internationale.Mod dovedire: se va completa F9 declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se vor atasa: copii conf. cu orig. dupa contractele inscrise in F9, recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract inscris in F9. Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: 4 experti cheie care sa respecte profilul din fisa de date, din care min.3 experti sa fie membri CAFR si min. 3 experti sa aiba experienta in auditarea financiara a institutiilor publice sau private in ultimii 3 ani. F10 - Informatii generale privind angajatii; F11 - personal ce va fi angajat in contract; F12 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane; F13 - CV; copii diplome, adeverinte, autorizatii sau certificate ale personalului angajat in contract; F14 - Declar. exclusivitate si disponibilitate; min 1 recomandare pt. a dovedi experienta acumulata in C.V.; copii certificatecu orig. dupa contractele de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii propus
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-SER-03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 10:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: Blv. I.C. Bratianu, nr 50, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de catre UCVAP, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor, alte persoane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS MEDIU - Axa Prioritara 1 , ,Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" cod SMIS: 19353
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
INTRAGA DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT DE PARTICIPARE, SECTIUNEA "DOCUMENTATIE SI CLARIFICARI".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Compania de Apa Targoviste -Dambovita SA.
Adresa postala:  Blv. I.C. Bratianu Nr. 50, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130158, Romania, Tel. +40 245 614 403, Email:  [email protected], Fax:  +40 245 611 774, Adresa internet (URL):  www.catd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2011 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer