Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Auditul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita"


Anunt de participare (utilitati) numarul 132179/16.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Adresa postala: Blv. I.C Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vasilescu, Tel. 0245614403, Email: [email protected], Fax: 0245611774, 0245210299, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Auditul proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in Judetul Dambovita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Targoviste, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va include: Prestarea serviciilor de auditare financiara se va desfasura la sediul Autoritatii Contractante: bdul. I.C. Bratianu, nr 50, Targoviste, judetul Dambovita, cod postal: 130158
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt mentionate tipul activitatilor, specializarile si cantitatile minime necesare realizarii contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 699, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.02.2012 pana la 30.06.2014
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 13.000 ron, Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 76, 8% Cofinantare nationala: 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind calitate de participant la procedura; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cazier judiciar; Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului; Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documentele relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul si Certificat sau alt doc edificator emis de autorit competentasau, in cazul in care nu se elibereaza acestea, o decl pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati admin sau judic ori a unei asoc profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rez ca op ec este inregistrat si care este obiectul de activ al acestuia - pentru pers juridice straine; Adeverinta CAFR; Autorizatie de functionare sau adeverinta de la CAFR privind inregistrarea in Registrul auditorilor financiari; Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar CAFR; Autorizatie sau carnet de membru CAFR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani sa fie de min 1.300.000 Lei. Se vor prezenta: Formular Informatii generale; Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere); Persoanele juridice/fizice straine vor atasa doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indepl cerintei obligatorii privind cifra de afaceri sau o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa fi realizat in ultimii 3 ani cel mult 3 contracte de auditare financiara a unor proiecte cu finantare externa nerambursabila, a caror valoare cumulata sa fie de min 350.000 lei, din care unul sa fi fost finantat din fonduri Europene sau finantat de alte institutii financiare internat. Se vor prezenta: Decl privind lista princ serv prestate in ultimii 3 ani; Copii dupa partile din contracte in scopul dovedirii exp similare, din care sa reiasa partile contractante, obiectul, durata, valoarea exacta a contractului, pagina finala cu semnaturile partilor contractante; Certificate/doc emise sau contrasemnate de autoritatea ori clientul privat beneficiar; copii dupa PV de recep?ie sau echiv; Decl privind protectia mediului.Ofertantul sa dispuna de min 4 experti cheie care sa aiba studii sup ec, sa fie membrii ACCA/alt organism internat echiv, experienta in dom auditului financiar, sa fi fost leader de proiect/coordonator de echipa in contracte/contract de audit financiar in ultimii 3 ani, din care minim 3 experti sa fie membri CAFR si minim 3 experti sa aiba experienta in auditarea financiara a institutiilor publice si/sau private in ultimii 3 ani. Se vor prezenta: Decl ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Decl privind inf ref la pers responsabil pt indepl contr de serv; Angajamentul of privind resursele umane; CV-uri; copii dupa diplome, adeverinte, autoriz sau certificate, carnet de auditor vizat pe 2011; Declaratie de exclusivitate si disponibilitate daca specialistii nu sunt angajati permanenti ai of; copii contr de munca.
Copie certificat ISO 9001 sau, dupa caz, documentul doveditor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-Ser-03
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 10:00
Locul: la sediul Companiei de Apa Targoviste - Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; observatorii desemnati de catre UCVAP; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu ? Axa Prioritara 1??Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata? cod SMIS: 19353.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire se afla atasata prezentului anunt de participare, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +040-21-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Compania de Apa Targoviste ? Dambovita SA
Adresa postala: Blv. I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. +40 245 614 403, Email: [email protected], Fax: +40 245 611 774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2011 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer