Licitatie Publica - AUDITUL proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Harghita"
Valoarea Contractului:
59.400 RON
Castigatorul Licitatiei: SOCIETATEA DE CONTABILITATE, EXPERTIZA SI CONSULTANTA CONTABILA S.R.L.
59.400 RON
Castigatorul Licitatiei: SOCIETATEA DE CONTABILITATE, EXPERTIZA SI CONSULTANTA CONTABILA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 141936/26.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139484
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: UIP Harghita, Tel. +40 266313636, In atentia: ABRAHAM Lehel-Antal, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
AUDITUL proiectului "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Harghita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, de audit si de gestionare a registrelor contabile
Locul principal de prestare: Miercurea-Ciuc, Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il reprezinta intocmirea de catre auditor, anual, a unui Raport privind Constatarile Factuale (RCF) pentru toate contractele de lucrari, servicii si furnizare implementate in cadrul proiectului.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
59, 400RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
HR-Ser-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 73 Denumirea: AUDITUL Proiectului
V.1) Data atribuirii contractului 26.08.2013
V.2) Numarul de oferte primite 18
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOCIETATEA DE CONTABILITATE, EXPERTIZA SI CONSULTANTA CONTABILA S.R.L.
Adresa postala: Sos.Mihai Bravu, Nr.90-96, Bl.D17, Sc.C, Et.9, Ap.114, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021331, Romania, Tel. 021.315.54.64, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.315.54.65, Adresa internet (URL): www.socecc.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1213252.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 59400.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ??Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
VI.2) Alte informatii
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu / liderului asocierii. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (Formularul nr. 17).Informatii despre ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii siasociatii) trebuie sa prezinte: ? Formularul nr. 16 Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formularul nr. 18 Informatii generale despre ofertant? Formularul nr. 19 Date despre asociere (completatdoar de catre Liderul asocierii)? Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere (daca este cazul)In cazul unei asocieri, contul va apartine Liderului de asociere.In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate in original de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele ce dovedesc criteriile de calificare si/sau selectie emise in alta limba, vor fi furnizate de ofertant in copie si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara , modalitate de depunere in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantii care vor depune o noua oferta financiara vor fi invitati sa participe la sedinta in cadrul careia vor fi deschise plicurile cu noile oferte financiare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HARVIZ S.A.
Adresa postala: str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2013 13:39