Licitatie Publica - Autobasculanta noua echipata cu lama pentru dezapezire.
Anunt de participare numarul 60498/05.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALUSENI (PRIMARIA COMUNEI BALUSENI)
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Baluseni, Cod postal: 717025, Romania, Punct(e) de contact: cabinetul primarului, Tel.0231-515849, In atentia: d-lui Ioan NECHIFOR, Email: [email protected], Fax: 0231-515849, Adresa internet (URL): http: //www.primariabaluseni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autobasculanta noua echipata cu lama pentru dezapezire.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Baluseni , sat Baluseni, comuna Baluseni, judet Botosani.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unei autobasculante noi echipata cu lama pentru dezapezire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34141000-7 - Autobasculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Una autobasculanta noua echipata cu lama pentru dezapezire.
Valoarea estimata fara TVA: 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantuum de 4000 RON depusi la caseria primarieisau scrisoare de garantie bancara depusa odata cu oferta . Garantie de buna executie in cuantum de 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia este finantata din venituri proprii prevazute in bugetul local .Plata se va face prin virament bancar, in 2 (doua)transe.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Op. ec. se pot asocia pentru dep. unei oferte comune: daca subcontr., vor arata partile subcontr. si potentialii subcontr.In cazul in care oferta comuna este decl. castig. asoc. trebuie legaliz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, certificate privind plata impozitelor si taxelor locale, certificat de atestare fiscala , certificat constator emis de ORC, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare atestara ori apartenenta profesionala (pt. persoanele juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilantul contabil la 30.06.2008 , balanta de verificare la 30.06.2008 , declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniu de activitate aferent obiectului contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificate sau alte documente emise de organisme , care sa ateste conformitatea produselor ofertate, identificate clar prin referire la specificatiile sau standardele relevante- Autorizatie /certificat ( in fotocopie ) pentru livrarea produselor , emisa de producator sau de reprezentantul acestuia- Lista principalelor livrari in ultimii 3(trei) ani- Ofertantul are obligatia de prezenta descrieri si sau fotografii/fise tehnice/cataloagepentru produsele ofertate
- Recomandari din partea beneficiarilor produselor comercializate de catre ofertant si copia proceselor verbale de receptie a produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3092/01.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la Casieria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 09:30
Locul: Ofertele se deschid la sediul Primariei Baluseni, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare desemnati de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoles Nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Email: [email protected] , Fax: 0213104642 , Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Suceava , Localitatea: Suceava , Cod postal: 720062 , Romania , Tel.0230216321, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Legii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei
Adresa postala: Sat. Baluseni, comuna Baluseni, Str. Principala F.N. , Localitatea: Baluseni , Cod postal: 717025 , Romania , Tel.0232515849, Localitatea: Baluseni, Cod postal: 717025, Romania, Tel.0232515849, Email: [email protected], Fax: 0232515849, Adresa internet (URL): http: //www.primariabaluseni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 01:11