Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autobasculante de mare capacitate 23 - 26 tone


Anunt de participare numarul 58490/15.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DRUMURI SI PODURI S.A.
Adresa postala: str. Dragos Voda, nr. 1-3, Localitatea: Deva, Cod postal: 330034, Romania, Punct(e) de contact: sediul societatii, Tel.0254 225 220, In atentia: MARIUS CINDA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254 225 088
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autobasculante de mare capacitate 23 - 26 tone
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: Baza Auto Deva
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autobasculante de mare capacitate 23 - 26 tone (conform datelor tehnice din caietului de sarcini). Achizitia se finanteaza prin rate credit furnizor in 60 luni, fara avans. Furnizorul va prezenta odata cu oferta sa si oferta de finantare din partea bancii finantatoare. Esalonarea ratelor se va face tinand cont de perioada de iarna (Noiembrie, Decembrie, Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie) cand autoritatea contractanta va rambursa numai dobanda. Dobanda va fi BUBOR (la o luna) + marja bancii. Nivelul de referinta al ratei dobanzii este data de 25.08.2008. Plata ratelor se face din luna urmatoare datei de receptie a produsului. Nu se ofera garantii suplimentare. Garantie sunt produsele ce se achizitioneaza.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34141000-7 - Autobasculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 140000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia se finanteaza prin rate egale credit furnizor in 60 de luni, fara avans, in perioada de iarna (Noiembrie, Decembrie, Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie) se va plati doar dobanda.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181; Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale catre stat, inclusiv cele locale valabile la data de 01.09.2008; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului valabil la data de 01.09.2008; Certificat de inregistrare in Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Dovada ca este dealer autorizat; Dovada asigurare service in perioada de garatine si post garantie in unitati service aflate la o distanta de maxim 200 km de sediul beneficiarului; Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
80%
Descriere:
2.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
3.
Termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 10:00
Locul: sediul societatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: Bd. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 330005, Romania, Tel.0254 211 574, Fax: 0254 218 045
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic din cadrul S.C. DRUMURI SI PODURI S.A.
Adresa postala: str. Dragos voda, nr. 1-3, Localitatea: Deva, Cod postal: 330034, Romania, Tel.0254 225 089, Email: [email protected], Fax: 0254 225 088
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer