Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autobuz urban de capacitate medie - 4 bucati


Anunt de participare numarul 4156/06.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Buliga Elisaveta, Tel.0240511992, In atentia: Serviciul Investitii, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Tulcea
Adresa postala: STR. PACII NR.20, Registratura-Parter, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Buliga Elisaveta, Tel.0240511992, In atentia: Serviciului Investitii, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autobuz urban de capacitate medie - 4 bucati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria municipiului Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
autobuz urban de capacitate medie cu numar total de locuri-minim 50 de locuri, din care pe scaune minim 22 de locuri, motor EURO3 - 4 bucati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4(patru) buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 000 si 295, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
se va achizitiona suplimentar 2 buc.autobuze pana la finele anului, functie de resursele bugetare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia pentru participare: 18000 lei; garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Cazier judiciar pt.operatorii din afara Romaniei, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale la 28.02.2007, Copie dupa Certificatul de Inregistrare, Copie dupa Actul Constitutiv, Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului, Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2004, 2005 si 2006, Scrisoarede bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea, Declaratie financiara, Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, valoarea minima impusa, este de: 1.066.003 EURO respectiv 3.600.000 lei (1Euro=3, 3771 lei la26.02.2007).Valoarea minima impusa pentru Lichiditate generalasi Solvabilitate este: 100%, respectiv30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista princip. livrari de prod. efectuate in ultimii 3 ani, Experienta similara, Declaratie privind utilajele, Informatii referitoare la personalul angajat, Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor, Mostre, descrieri si/sau fotografii/ fise tehnice/ cataloage, Autorizare de livrare de la producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima de355.334 euro respectivlei(1 euro =3, 3771 lei la26.02.2007) si al carui obiect a fost livrarea unor produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: caseria Primariei municipiului Tulcea, str. Concordiei nr.1 sau OP in cont RO44TREZ64124510220XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2007 13:00
Locul: Primaria municipiului Tulcea, Tulcea, str. Pacii nr.20, etaj1, sala nr.101
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, obsevator U.C.V.A.P., reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr.38, etaj IV, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Tulcea,
Adresa postala: str. Pacii nr.20, etaj II, camera 204, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511992, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2007 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer