Licitatie Publica - Autobuze publice - second- hand, numar bucati ? 8 , Autocare - second- hand, numar bucati ? 1
Anunt de participare numarul 111250/12.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autobuzepublice- second- hand, numar bucati ? 8 , Autocare- second- hand, numar bucati ? 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA MUNICIPIULUIRM. VALCEA ?SC ETA SA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare autobuze si autocare publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
34121500-6-Autocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobuze publice -8 buc, Autocare -1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 645, 161.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 12900 lei, garantia de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea cf. art.44 si art 45 din O.U.G. 34/2006 actualizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile la art. 181;
D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie legalizata);
D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie legalizata);
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Statutul societatii sau actul constitutiv.;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
Standarde de asigurare a calitatii
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 pentru producator;
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 pentru ofertant;
Standarde de protectia mediului
Se va prezenta certificatul ISO 14001 pentru producator;
Se va prezenta certificatul ISO 14001 pentru ofertant;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;
bilant contabil :31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.290.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie pe propria raspundere privindrespectarea normelor de sanatate si securitateain munca, in vigoare;Cerinta minima : copii de pe unul sau mai multecontracteavand ca obiect produse similar livrate ; suma valorilor produselorlivrate, incluse in contractul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie in suma minimade 645.161, 29lei fara TVA;Cel putin doua recomandari( cate una pentrufiecare tip de produse) din partea unor beneficiari carora l-i s-au furnizat autobuze si autocare;Autorizarea din partea producatorului pentru livrarea produsului/produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.03.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Ramnicu Valcea, Nr. 14, Str. G-ral Praporgescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI-Sectia contencios administrativ
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, ,Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in cond. prez. O.U.G. despre un alt act al aut. contr. considerata nelegal, conf. prevederilor art.256^2, alin 1, lit. a.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: Str. G-ral Praporgescu, Nr. 14, ,Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 563214, Romania, Tel. 0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 11:22