Licitatie Publica - ?AUTOBUZE PUBLICE - SECOND- HAND, NUMAR BUCATI ? 8 , AUTOCARE - SECOND- HAND, NUMAR BUCATI ? 1?
Anunt de participare numarul 120471/03.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel. 0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?AUTOBUZEPUBLICE- SECOND- HAND, NUMAR BUCATI ? 8 , AUTOCARE- SECOND- HAND, NUMAR BUCATI ? 1?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA MUNICIPIULUIRM. VALCEA ?SC ETA SA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achixitionare de autobuze di autocar publice, second-hand
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
34121500-6-Autocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autobuze publice second-hand 8 bucati, Autocar second-hand 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 806, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 12000 lei, garantia de buna executia este 5% din valoare contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul;
D.I.T.L.: plata taxelor si impozitelor locale (original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul);
Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta;
Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Statutul societatii sau actul constitutiv;
Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anibilant contabil :31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri 1.612.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-declaratie pe propria raspundere privindrespectarea normelor de sanatate si securitateain munca, in vigoare;Cerinta minima : copii de pe unul sau mai multecontracteavand ca obiect produse similar livrate ; suma valorilor produselorlivrate, incluse in contractul prezentat de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie in suma minimade 806.000lei fara TVA.Cel putin doua recomandari (cate una pentrufiecare tip de produse) din partea unor beneficiari carora l-i s-au furnizat autobuze si autocare;Autorizarea din partea producatorului pentru livrarea produsului/produselor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.09.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Rm. Valcea, Nr. 14, Str. G-ral Praporgescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 104641, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 104641, Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in cond. prezent OUG 34/2006 despre un act al autorit contractante considerata nelegal, conf. prevederilor art. 256^2, alin 1, lit a
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC CONTENCIOS AL PRIMARIEI MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: srt. G-ral Praporgescu, nr. 14, Rm. Valcea, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 356428, Romania, Tel. 0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2011 12:31