Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autobuze cu capacitate de 25-30 locuri


Anunt de participare (utilitati) numarul 66216/13.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TROLEIBUZUL S.A.
Adresa postala: str.Stramutati, nr.21bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Punct(e) de contact: Calin Vasiliu, Tel.0233/234381, 234382, In atentia: Comp. Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0233/234041
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autobuze cu capacitate de 25-30 locuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul SC TROLEIBUZUL SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autobuze urbane de transport calatori cu capacitate de 25-30 locuri din care 16 pe scaune, noxe EURO IV consum maxim la viteza economica 15l/100km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare (500 lei) si garantie de buna executie (7, 5% din valoarea contractului)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Neamt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
la semnarea contractului, asociere legalizata conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Persoane juridice romane-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate si in original);certificat de inregistrare fiscala (CUI). Persoane fizice romane-autorizatie de functionare/altele echivalente. Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la specificul prezentei achizitii (traduse in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie bancara; cazier fiscal eliberat de organele fiscale (sa nu aiba fapte inscrise in certificat), conf. art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006; situatie financiara (bilant contabil) la 30.06.2008 inregistrat la Administratia Financiara; declaratie privind cifra de afaceri globala asupra activitatii pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare si beneficiari; experienta similara-completare formulare B4 si recomandari de la minim 3 beneficiari (doar pentru contracte cu valoare cel putin egala cu 370.000 lei); certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii producatorului sau furnizorului; informatii privind masurile de protectia mediului-conform caiet de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria SC TROLEIBUZUL SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2008 11:00
Locul: sediul SC TROLEIBUZUL SA, str. Stramutati, nr 21 bis, Dumbrava Rosie, Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa din partea conducerii lor si cu actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: str Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al SC TROLEIBUZUL SA
Adresa postala: str. tramutati, nr 21 bis, Localitatea: Dumbrava Rosie, Cod postal: 617185, Romania, Tel.0233234381, Email: [email protected], Fax: 0233234041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 22:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer