Licitatie Publica - Autobuze de 12 metri pentru transportul urban cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului.
Anunt de participare (utilitati) numarul 148157/27.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT CALATORI EXPRESS SA PLOIESTI
Adresa postala: Ploiesti, Gagani88, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100137, Romania, Punct(e) de contact: Costin Pirvu, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: Str. Italiana nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: Str. Italiana nr.22, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autobuze de 12 metri pentru transportul urban cu podea complet coborata pe toata lungimea vehiculului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Ploiesti, Str. Gageni Nr. 88
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a 15 buc autobuze de 12 metri pentru transportul urban, precum si produsele si serviciile aferente livrarii autobuzelor care rezulta din caietul de sarcini.Achizitia se realizeaza in sistem leasing cu urmatoarele conditii: perioada de finantare de 60 de luni; avansul de 10% din valoaraea totala a contractului; rata lunara de plata este constanta pe toata perioada de leasing; rata dobanzii este fixa pe toata perioada de leasing; valoarea reziduala este 0%.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
15 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 4, 095, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 50.000 euro. Cursul de referinta la care se face echivalenta din euro in lei sau in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar; printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.Daca garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare, atunci dovada constituirii se va depune atat electronic in SEAP, cat si in original la registratura TCE Ploiesti, str. Gageni, nr. 88, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In situatia in care ofertantul constituie garantia de participare printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, aceasta va trebui sa prevada angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278-1, alin (1) si alin (2), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC sau contestatorul renunta la contestatie. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art. 90, alin. 1)-3), din Hg 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 69^1 din OUG 34/2006. Formular 2.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul TCE-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: membri AGA: Marcian Cosma, Gheorghe Pana, Cristian Ganea, Constantin Popa, Gheorghe Popa, Puiu Neagu, Radu Socoleanu; membri CA: Paul Florina, Gorneanu Violeta, Anghel Paul, Ionica Ion, Marius Maselusa; Director General - Cristian Virgiliu Iancovici; Director Tehnic - Ion Micu; Director Financiar - Monica Tanase; Director Exploatare - Ionelia Enescu; membri Comisia de Evaluare: Ilie Constantin, Mircea Ungureanu, Florin Mateescu, Mihai Stoian, Eugen Belu, Gheorghe Oancea, Costin Pirvu.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca, ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofrtelor.5. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca, ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani. Cerinta minima: valoarea minima impusa pentru cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim de: 8.000.000 euro. In cazul in care capacitatea economica si/sau financiara este sustinuta si de o alta pesrsoana, se vor aplica prevederile art.186 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Declaratia privind informatiile generale. (Formular 5). Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Cerinta minima: furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea de 4.000.000 euro. In cazul in care capacitatea tehnica si/sau profesionala este sustinuta si de o alta pesrsoana, se vor aplica prevederile art.190 din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. (Formular 6). Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual euro/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Certificarea privind managementul calitatii conform standardului ISO 9001/2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza
Modalitatea de indeplinire
Certificatul de conformitate ISO 9001/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
Impactul operational energetic si de mediu
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
3.
Perioada de garantie
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
4.
Termen de livrare
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22339/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2014 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare Pretul ofertei caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare. In cazul in care preturile ofertate pentru ofertele clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
TCE Ploiesti
Adresa postala: Str.GAGENI NR.88, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100137, Romania, Tel. +40 244543751, Email: [email protected], Fax: +40 244513228, Adresa internet (URL): www.ratph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2013 08:51