Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - autocamion cu echipament de manipulare busteni


Anunt de participare numarul 138281/21.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: BDUL 1 MAI NR.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou Regenerare-mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Lazar Constantin, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
autocamion cu echipament de manipulare busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea unui camion dotat cu echipament de manipulare in vederea transportului de busteni si alte materiale lemnoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42415210-3 - Camioane dotate cu echipamente de manipulare (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 298, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1 %, respectiv 2980 euro si se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-un instrument de garantareemis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul garantiei de participare se va calcula functie de cursul de referinta alBNR la data de 07.08.2012, respectiv 4, 5378 lei pentru 1 euro . Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ?Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantiade participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, codpostal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima devalabilitate a ofertei (90 zile)de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatiicontractante. 5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata
si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea
ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta
documentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza
Formularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in
care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus
de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus
precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor. -
certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna
anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; - certificat de sarcini fiscale, valabil la
luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia
financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; Certificat de
cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit
fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.
Din certificatele fiscale TREBUIE sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul , (asa cum este prevazut la art.5 din Ordinul
509/2011)prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr.
34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularului F4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing.Ciobanu Sorin-directorEc.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Dan Prigoreanu-sef
birou investitii, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicIng.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Pentru a fi luat in
considerare certificatul se va prezenta in original , in copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul sau in oricare forma asa cum
este prevazut la art.5 din Ordinul 509/2011, semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie
emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de
transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C.
in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata si
stampilata de partile implicate in viitorul contract;Ofertantul
cat si societatea de leasing trebuie sa faca dovada ca au in obiectul de activitate principal sau in cele secundare cod CAEN in stransa legatura cu obiectul contractului pentru partea din contract pe care o realizeaza,
respectiv cod CAEN 4663-Comert cu ridicata al masinilor pentru industria miniera si constructii , cod CAEN 6491-Leasing financiar
Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana
si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii oferteiPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globala
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o
cifra de afaceri medie globala, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 590.000 euro
Se va complete si depune formularul B din sectiunea
FORMULARE-in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31
decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat
si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie
certificata de ofertant pe propria raspunderePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima
obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca
inacceptabila.
Societatea de leasing financiar va trebui sa faca si dovada ca respecta
cerintele O.G. 51/1997 si Lg 93/2009 , capitalul social sa fie de minim
echivalentul in lei a 200.000 euro-solicitat intrucat definitivarea procedurii se
va realiza prin incheierea unui contract de leasing financiar care se supune
legislatiei mentionate.
se va completa o declaratie pe propria raspundere semnata si
stampilata de partile implicate in viitorul contract;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1ofertantul va asigura, in Suceava/judetul Suceava, cel putin o unitate de
service agreata, autorizata RAR. - se va completa o lista cu unitatile service
agreate, autorizate RAR din Suceava si din judetul Suceava. Lista va trebui
sa cuprinda date de contact si de identificare - se va completa o lista cu
unitatile service agreate, autorizate RAR din Suceava si din judetul
Suceava. Lista va trebui sa cuprinda date de contact si de identificareCerinta minima : Service autorizat (RAR, ISCIR )proriu, sau cu contract de colaborare,
autovehicol de service mobil pentru interventii in teren(camionul lucreaza pe
drumuri forestiere iar atelierul mobil permite in caz de avarie depanarea si
deplasarea pana la primul service agreat pentru alte interventii complexe)
Se vor prezenta si depune : ? autorizatii RAR ale unitatilor service agreate, declarate pentru
tipul , modelul de autotasiu ofertat? autorizatii ISCIR pentru macarale deplasabile pe cai de rulare
fara sine de rulare(pentru interventii la macaraua cu care este
dotat camionul)- copii carti de identitate, contracte de leasing, contract de
inchiriere, etc.pentru service-ul mobil, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima
obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca
inacceptabila.
Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme
acreditate care confirma Certificarea sistemului de management
al calitatii ISO 9001(sau echivalent) la ofertant.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima
obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca
inacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
75
Descriere: PunctajPret = (Cel mai mic pret / Pret Ofertat) * 75
2.
costuri revizii
25%
25
Descriere: Punctaj Costuri Revizii anuale = (Costuri revizii minime / Costuri revizii ofertate) * 25. In estimarea costurilor reviziilor se va tine cont de conditiile de exploatare a vehiculului , de un numar mediu de 50.000 km anual si 800 de ore de functionare pentru macaraua hidraulica. Moneda in care vor fi exprimate costurile reviziilor este LEI.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore). Operatorii economici ale caror oferte sunt ADMISIBILE in urma etapei de evaluare vor fi inscrisi de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice in Anuntul ce va fi publicat pe SEAP. Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor. La licitatia electronica pot sa participe numai operatorii economici care au depus oferta pentru aceasta procedura, care sunt inregistrati in SEAP si si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre Autoritatea Contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In estimarea costurilor reviziilor se va tine cont de conditiile de exploatare a vehiculului , de un numar mediu de 50.000 km anual si 800 de ore de functionare pentru macaraua hidraulica. Moneda in care vor fi exprimate costurile reviziilor este LEI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: SUCEAVA Bdul 1Mai nr 6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer