Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Autocamionete usoare, pana la 3,5 tone?, prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012


Anunt de participare numarul 139868/23.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02150 Bucuresti
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti km. 10, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Mircea Micu, Tel. +40 213194022, Email: [email protected], Fax: +40 213194008, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Autocamionete usoare, pana la 3, 5 tone?, prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
UM 02150 Bucuresti, Soseaua Bucuresti ? Ploiesti, Km 10, 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de Autocamionete usoare, pana la 3, 5 tone prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012 pentru unitati militaredin cadrul Statului Major al Fortelor Navale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 4 bucati Autocamionete usoare, pana la 3, 5 tone.
Valoarea estimata fara TVA: intre 313, 857.05 si 341, 148.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 6.800, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei: 90ziledeladatalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitarziuladeschidereaofertelor.- Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoatefiinurmatoareleforme: -scrisoare de garantie bancara, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentatainoriginal infavoareaautoritatiicontractante, conformFormularul nr. 1, Capitolul III.- ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. In cazulconstituirii garantiei de participare prin ordin de plata, operatorii economici vor face dovada confirmarii viramentului de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.R.nr. 925/2006.Garantia de participare se elibereaza la 3 zile dupa incheierea contractului.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabilesireturnateladeschidere.Ofertele pentru care nu se prezinta garantie de participare in cuantumul, si pentru perioada de valabilitate solicitata pana la data deschiderii ofertelor, vor fi respinse in sedinta de deschidere;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de ________ lei, reprezentand 1% din aceasta.Date identificare autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02150 BucurestiCod Fiscal 4301243Contul pentru depunere garantii: LEI, in contul RO 62 TREZ70023600171X XXXXla Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti 10% din valoarea contractului, fara TVA. conform clauzelor din Formularul nr. 2, Capitolul III.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Bugetul de stat 377.424, 72 lei 2.Prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national, cu o finantare de la Fondul pentru mediu in valoare de 45.600, 00 lei, respectiv 12 tichete valorice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 din O.u.G. nr. 34/2006:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Se va prezentaDeclaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul nr. 3, Capitolul III.
- Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG nr.34/2006 atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.
2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.181 din O.u.G. nr. 34/2006:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Se va prezentaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 4, Capitolul III.
- Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG nr.34/2006 atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.
3. Operatorul economic trebuie sa prezinte ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Conform Formularul nr. 5, Capitolul III.
Operatorul economic va fi exclus din cadrul procedurii in cazul in care conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 publicat in MO nr. 701/20.10.2010, nu prezinta certificatul de participare cu oferta independenta.
4. Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 din oug 34/2006, atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. (completata in conformitate cu cerintele din Formularul nr. 6, Capitolul III).(Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante -U.M. 02150 Bucuresti)
5. Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatulde atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
6. Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatul de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Informatii privind domeniul de activitate al ofertantilor
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatul constatator, emis de OficiulRegistrului Comertuluide pe langa instanta competenta, in copie conform cu originalul, original sau copie legalizata din care sa rezulte:
-adresa actuala;
- domeniul de activitate al opertorului economic corespunzatorobiectului procedurii,
Vor fi descalificatioperatorii economici care nu au ca domeniu de activitate productia sau comercializarea produselor pentru care depune oferta.
2. Validarea in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Vor prezenta de documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul este validat de Ministerul Mediului si Padurilor (Administratia Fondului pentru Mediu) in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012 si poate utiliza tichete valorice, sau este reprezentant autorizat al producatorului validat.Vor fi calificati ofertantii care fac dovada validarii in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012, valabila la data deschiderii ofertelor, sau sunt reprezentanti autorizati ai producatorilor validati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantiiSolicitat XNesolicitat ?
Cerinta nr. 1
Operatorul economic trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, conform cerintelor impuse.
Va prezenta Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la ofertant. Se vor prezenta certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau similare, acordate de un organism national sau international recunoscut de o tara membra NATO, valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic interesat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic.Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite raspunsul la orice clarificare cu cel putin 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in conditiile in care operatorul economic a transmis in timp oportun cererea de clarificare..Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: pretul de negociere, in conditiile indeplinirii cerintelor din documentatia de atribuire.In cazul in care nu se specifica in cadrul prezentei Fise de date a achizitiei prezentarea unei copii legalizate a documentului, este suficienta prezentarea fotocopiei simple.Documentele emise intr-o limba straina vor fi insotite de traduceri in limba romana efectuate de un traducator autorizat.Modul de receptie: conform caietului de sarcini.Modalitati de plata: plata 100% se va face prin factura conformclauzelor din modelul de contract anexat; nu se accepta plati in avansPreturile negociatesunt ferme si nu pot fi modificate pe toata durata derularii acestuia.Modalitatea de plata: Conform clauzelor contractualePenalitati de intarziere in prestarea contractului, conform celor precizate in contract.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge orice clauza contractuala introdusa de ofertant care contravine intereselor ei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 07:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer