Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autocuratitor combinat pentru canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 139386/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Nicolescu, Tel. +40 238/720356, Email: [email protected], Fax: +40 238/726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (SEAP)
Adresa postala: str Italiana, nr 22, sector 2, Bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032899, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro (SEAP)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autocuratitor combinat pentru canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autocuratitor combinat pentru canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
42997200-3-Masini de curatare a suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autocuratitor combinat pentru canalizare - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 4600 euro. Valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii, virament bancar in cont nr.RO29BTRL01001202J10932XX Sucursala Buzau, depunere numerar la casieria unitatii.Originalul se va transmite la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor sau inclusiv in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare se va retine conf. art. 87 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Cuantumul retinut in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006:1070 euro. Cursul euro la care se va face echivalenta este cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului va fi conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004)garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia deatribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.
Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.
Operatorul economic ofertant/tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr 2 - Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ulterior.- Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/ tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta 3 - Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 3.
Cerinta 4 - Evitarea conflictului de interese.
Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Cristea Dumitru, Vieru Cristinel, Vasii Dragomir, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Stan Raluca, Vladescu Valerica. Cerinta nr. 1
Se va prezenta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Nota: Ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Pentru personane juridice/fizice straine:
Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.
Documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoanaPersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, 181 lit a, c^1, d si art 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) sa fie cel putin egala cu 1.600.000 lei.
Se vor prezenta bilanturile contabile incheiate la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 sau oricare alte documente echivalente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA: Capacitatea tehnica a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoanaPersoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180, 181 lit a, c^1, d si art 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Cerinta 1 - Experienta similara
Ofertantul va prezenta lista principalelor livrari din ultimii 3 ani continand valori,
perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista va fi insotita de cel mult 3 recomandari din partea beneficiarilor din care sa reiasa beneficiarul, perioada, descrierea utilajului precum si modul de indeplinire a contractului.
Operatorul economic va prezenta cel mult 3 contracte care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de 180000 euro.
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are are implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante, Buzau, str Unirii, bl 8 FGH, Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata reprezinta valoarea totala a contractului in sistem de finantare leasing auto. Documentatia de atribuire(Caietul de sarcini, Formulare, Clauze contractuale) poate fi descarcata de pe SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro.? Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.? Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.? Fiecare din documentele solicitate va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care pe primul loc se vor clasa doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara , modalitate de depunere in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conformart 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR UNIRII, BL 8 FGH, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120360, Romania, Tel. +40 238726187, Email: [email protected], Fax: +40 238726187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.10.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer