Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autolaboratoare pentru detectarea defectelor in cabluri electrice de putere de la 0,4KV la 30 KV pentru Enel Distributie Muntenia si Enel Distributie Dobrogea


Anunt de participare (utilitati) numarul 136452/11.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii si Servicii, Tel. +40 212065082, In atentia: Maricela Vitan, Email: [email protected], Fax: +40 213175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si servicii, Tel. +40 212065984, In atentia: Maricela Vitan, Fax: +40 372871911
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si servicii, Tel. +40 212065984, In atentia: Maricela Vitan, Fax: +40 372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si servicii, Tel. +40 212065984, In atentia: Maricela Vitan, Fax: +40 372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autolaboratoare pentru detectarea defectelor in cabluri electrice de putere de la 0, 4KV la 30 KV pentru Enel Distributie Muntenia si Enel Distributie Dobrogea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UTR Bucuresti
UTR Tulcea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autolaboratoare pentru detectarea defectelor in cabluri electrice de putere de la 0, 4KV la 30 KV pentru Enel Distributie Muntenia si enel Distributie Dobrogea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38431300-8 - Detectoare de defecte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autolaborator PRAM - 1 buc pt. Enel Distributie Muntenia- UTR Bucuresti
Autolaborator PRAM - 1 buc pt. Enel Distributie Dobrogea- UTR Tulcea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
16.800 lei/ 8.400lei IMM, Per.valab: cel putin egala cu per valab of.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 5.179, 99 fara TVA(calculat conform litera b). 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soccomerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis incondit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1
Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatii contractante:
Director General Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Dobrogea-Giuseppe Fanizzi
Director Achizitii si Servicii ?Trofin Cosmin
Director Dezvoltare Retea-Pascu Adrian
Director Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu Alina
Director Adj. Achizitii ?Grigoruta Camelia
Responsabil procedura-Maricela Vitan
Responsabil contract-Fulas DanielCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe
primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
)Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 2.750.000lei
fara TVA (1.375.000 lei fara TVA ? IMM-uri).In cazul in care, op ec si-a inreg
bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3 ani financ incheiati(2009, 2010, 2011).In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011. - Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1
Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei -
Informatii privind situatia economico financiara din bilantul contabil sau alte
documente relevante
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de produse, care va cuprinde produse de natura similara realizate in ultimii
3 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un nr
maxim de 3 documente, prin care sa se confirme livrarea produselor in
valoare de cel putin 1.400.000 lei, fara TVA. Produsele cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de recomandari (aferente produselor respective), emise de beneficiarii produselor respective si vor preciza cel putin
urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe
parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul livrarii produselorau fost inregistrate : neconformitati, cazuri de accidente tehnice produse din vina
exclusiva a contractantului, receptii.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneaza
sa subcontracteze parti din contractul de furnizare, are obligatia de a
preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze
respectiv indicarea procentajului din total furnizarii; 2.Indicarea activitatilor ce
vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de
recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La
incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR 24/2007 este
obligatorie prezentarea.
Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderul asociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ
prof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a
mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se
demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.In cazul in care o
asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia
contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor
declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante -ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta invita la et. finala toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Invit. de particip. si notificarile de incepere a licit.el.vor fi generate si transmise automat de catre S.E.A.P., la adresa de posta electronica (e-mail). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda-1 (una) zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta dar nu pot vedea numarul de participanti inscrisi. Licitatia nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului.Se va utiliza pasul de licitare electronica. Val.procentuala a pasului de lic. este de 0, 25%, configurabil de catre AC la definirea lic.el. Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice se afla doi saumai multi ofertanti cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis si contractul va fi atribuit ofertantului a carui nou pret obtinut va fi mai mic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2012 12:00
Locul: B-dul I Mihalache, nr. 41-43, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorii economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor care au acelasi pret: Daca pe primul loc, dupa desfasurarea licitatiei electronice, se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara in plic inchis. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Ofertele depuse in plic inchis de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze. Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372871911 sau e-mail [email protected], originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, in atentia Serviciului Achizitii, dnei. Maricela Vitan. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OUG 34/2006, art. 181, lit.c1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta/data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer