Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOLABORATOARE PENTRU VERIFICARI METROLOGICE


Anunt de participare numarul 113550/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala:  Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Punct(e) de contact:  Victor-Adrian Meca, Tel. (40.21)-332.09.54, In atentia:  Bianca Virca, Email:  [email protected], Fax:  (40.21)-332.06.15, Adresa internet (URL):  www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AUTOLABORATOARE PENTRU VERIFICARI METROLOGICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Biroul Roman de Metrologie Legala Sos.Vitan Barzesti nr.11 sector.4 Bucuresti, Tel.(+40.21) 332.09.54, Fax (+40.21)332.06. 15 [email protected]
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Autolaboratoare pentru verificari metrologice - 26 bucati prin procedura de licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica, necesare activitatii entitatilor din structura si subordinea Biroului Roman de Metrologie Legala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Documentatia de atribuire - Sectiunea III ? Caiet de sarcini ? 26 buc. ? Autolaboratoare pentru verificari metrologice.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 216, 129.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip.: 12.161, 29 lei - se retine/restituie in conform. cu art. 278(1) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare. Garantia de buna exec.: 10% din val.ctr. fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori, nu obliga la formarea unei noi persoane juridice. Se solicita legalizarea grupului de operatori, numai in cazul in care oferta este desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 180 din OuG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare; declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69(1) din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; certificat de participare la procedura de licitatie urmata de o etapa finala de licitatie electronica; declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic este inregistrat sau se va inregistra in SEAP.Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei;
- Certificat de inregistrare (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?;Pentru persoane fizice romane: - Autorizatie de functionare / altele echivalente - copie legalizata;Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani;
- Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Principalele livrari de produse similare cu obiectul contractului din ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat, inclusiv CV.- Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare;
- Certificate si/sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor;
- Documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la producator, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001 sau echivalent; Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.- Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Sectiunea I - Publicitate si Sectiunea II - Fisa de date a achizitiei - punctul IV.2.2) - Se va organiza o etapa finala de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
117-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2011 11:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2011 12:15
Locul: BRML, Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Sala de conferinte Stefan C. Hepites
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Acces direct si nerestictionat la Documentatia de atribuie, publicata in SEAP. DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificari: 04.02.2011 ora 12:00; DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la clarificari: 08.02.2011 ora 12:00; TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 15.02.2011, ora 12:00. LOCUL DE DEPUNERE: Biroul Roman de Metrologie, Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Cod postal: 042122, Tel. 021/332.09.54 int. 211/257; Fax: 021/332.06.15, Romania, www.brml.ro, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Oferta care nu este insotita de garantia de participare precum si oferta depusa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata ?respinsa? in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal - CALE DE ATAC
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala:  Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  042122, Romania, Tel. 0213320954, Email:  [email protected], Fax:  0213320615, Adresa internet (URL):  www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer