Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOLABORATOR DEFECTOSCOPIE CABLURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 136419/11.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel. +40 264205435, In atentia: Crina BOBEAN, Email: [email protected], Fax: +40 264205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOLABORATOR DEFECTOSCOPIE CABLURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord la sucursala Oradea.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de autolaborator defectoscopie cabluri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autolaborator defectoscopie cabluri - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 825, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 16500 lei (8250 lei pt IMM) si per. de valabilitate cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Docum. care atesta constit. garantiei de particip. se prezinta, la deschidere, in original.Mod de constituire: - Scris. de garantie bancara de particip. (formular F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD in original;
- Acte de garantie emise de societate de asigurare in favoarea autorit. contract.;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit. contract., cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la BT Cluj.Pt. IMM, garantia de particip. se reduce la 50% cu conditia prezentarii form. DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categ. intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restit. garantiei de particip. se face in baza cererii depuse de ofertant la sediul autorit. contract. (Formular pt. restit. garantiei de participare) cu precizarea val. de restituit, a contului bancii societatii si a denumirii procedurii. Restituirea se face in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG 34/2006 art 88.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. pub. in per. de valab. a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata. In acest caz, ofertantul va plati 4605 lei. Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 - va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;
Observatie: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil MERDAN - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Dan DRAGHICIU - Dir. Distributie, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina BOBEAN - Responsabil Procedura;
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP, formularul A2 din Sectiunea Formulare;
5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor axigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?;
6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria Locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?
Nota: Pentru a fi valabile, din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
Toate documentele oficiale depuse de persoane juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11, al. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. 1. Candidati persoane juridice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2. Candidati persoane fizice romane - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;3. Candidati persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil inregistrat de operatorul economic.
Informatii generale ale ofertantului si cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare efectuate in ultimii 3 ani.
Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prin prezentarea de minim un contract/cumul de contracte/comenzi onorate/recomandari, in ultimii 3 ani, avand ca obiect livrarea de autolaboratoare defectoscopie cabluri.
Dovada se va face prin prezentarea de copii dupa parti relevante din contract, cumul de contracte si dupa recomandari (cel putin una).
Declaratie privind capacitatea profesionala care contine:
- informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat,
- asigurarea cu personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului
calitatii,
- nr. si pregatirea cadrelor de conducere si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP, conform art. 38 al. 3 din HG 925/2006 actualizat. Autoritatea contractanta are obligatia de a invita la licitatia electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile. Pretul total al ofertei va fi exprimat in lei, fara TVA.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de ofertare informatii referitoare la: - Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA, - Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la procedura: NU, - Numarul de runde al licitatiei electronice: 1 runda; calendarul de desfasurare va fi comunicat ofertantilor in invitatia de participare.Informatii suplimentare referitoare la procesul de licitatie electronica se pot obtine pe www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
EDTN 09/UI
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 11:00
Locul: FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord, str. Ilie Macelaru, nr. 28A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Formularul de contract va fi insusit de ofertant, impreuna cu eventualele obiectii la clauzele specifice din contract, acestea vor fi semnate si stampilate si se introduc in plicul cu documentele de calificare.- Ofertele intarziate, depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.- Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.- Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorul economic, se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documente si clarificari".- In cazul in care doi sau mai multi operatori economici, vor avea ofertele pe primul loc, cu acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic
Adresa postala: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Tel. +40 264205045, Fax: +40 264205004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer