Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOMATE DE PARCARE


Anunt de participare numarul 143874/25.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT AL MUNICIPIULUI SIBIU
Adresa postala: PIATA MICA NR.25, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: ISAC ELENA, Tel. +40 269213302, Email: [email protected], Fax: +40 269213302, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat al municipiului Sibiu
Adresa postala: Piata Mica, nr. 22, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: Isac Elena, Tel. +40 269213302, Email: [email protected], Fax: +40 269213302
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat al municipiului Sibiu
Adresa postala: Piata Mica, nr. 22, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: Isac Elena, Tel. +40 269213302, Email: [email protected], Fax: +40 269213302
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat al municipiului Sibiu
Adresa postala: Piata Mica, nr. 22, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Punct(e) de contact: Isac Elena, Tel. +40 269213302, Email: [email protected], Fax: +40 269213302
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie Publica
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea Domeniului Public
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AUTOMATE DE PARCARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 30 de locatii conform documentatiei de atribuire
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona "Automate de parcare" care urmeaza a fi livrate, montate si puse in functiune in Sibiu in 30 de locatii conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30144200-2 - Distribuitoare automate de bilete (Rev.2)
30123100-8-Masini de validare a biletelor (Rev.2)
38112100-4-Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
51612000-5-Servicii de instalare de echipament de procesare a informatiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentelor de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 604, 838.71RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul este: 10.000 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original); sau ordin de plata in contul: RO71TREZ5765006XXX000219-Trezoreria Sibiu, CIF 14392265 (se prezinta in original); In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original). - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III); In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cuantumul este :10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90 din HG925/2006. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se vor completa Formularele 1, 2 si 3.Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director-Vizantie Lucian Dumitru
Director adjunct-Cristea Ana
Sef serviciu-Stoita Ilie Claudiu
Consilier juridic-Isac Daniel Constantin
Inspector de specialitate-Vlad Mihaela
Inginer de sistem in informatica-Marcu Gheorghe- Costel
Inspector de specialitate-Barbu Florin Claudiu
Inspector de specialitate-Isac Elena Ioana
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 9.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local. Se va prezenta certificate eliberat de Consiliul Local unde societatea are sediul social. Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile din Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice /fizice straine:
Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele de la pct. a. si b. vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienta privati Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Valoarea produselor similare celor care fac obiectul prezentei procedure de achizitie sa fie de minim 500.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 114.982, 18 euro (exclusiv TVA).
Totodata se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similaraNota: Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 3 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel:
-pentru anul 2012:1euro=4, 4560 lei
-pentru anul 2011:1euro=4, 2379 lei
-pentru anul 2010:1euro=4, 2099 lei
Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. (model propriu)
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul 8A
Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte Formularul 1C-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 si Formularul 2C-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Formularul 10-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
Se va completa Formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente:
-Formularul 10-Declaratie pr propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Informatii privind asociatii (daca este cazul)
Asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la Cap. III.2-Conditii de participare, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care reiese cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia.
Se va prezenta un certificate emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificate vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Certificatul va fi prezentat in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-------
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2013 11:00
Locul: Sibiu, Piata Mica, nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret(oferte egale situate pe primul loc), autoritatea contractanta va solicita, ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantii vor prezenta Formularul 4-Informatii generale.Ofertantii au obligatia de a prezenta in cadrul ofertei o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului (model propriu), conform: Legii privind securitatea si sanatatea in munca nr. 319/2006, HG nr. 1091/2006 cerinte minime de securitate si sanatate pentru locul de munca, OG nr. 195/2005 privind protectia mediului modificata si completata si a Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor modificata.Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind: -Legislatia fiscala: www.mfinante.ro-Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.gnm.ro-Protectia muncii si conditii de munca: www.inspectmun.roIn cazul in care ofertantul/ofertantii au omis sa prezinte unul sau mai multe din documetele solicitate la Cap. III.2-Conditii de participare, autoritatea contractanta nu permite completarea lor ulterioara, neprezentarea acestuia/acestora avand ca efect descalificarea ofertantului/ofertantilor in cauza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat al municipiului Sibiu
Adresa postala: Piata Mica, nr. 22, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550182, Romania, Tel. +40 269213302, Email: [email protected], Fax: +40 269213302
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer