Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospalator canalizare si vehicule operationale


Anunt de participare (utilitati) numarul 132301/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Adresa postala: Blv. I.C Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130055, Romania, Punct(e) de contact: Radu Vasilescu, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774 / +40 245210299, Adresa internet (URL): www.catd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autospalator canalizare si vehicule operationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Targoviste, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va include: livrarea, instalarea si punerea in functiune a echipamentelor si vehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
18100000-0-Imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala de lucru si accesorii (Rev.2)
34100000-8-Autovehicule (Rev.2)
42990000-2-Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul: livrarea, instalarea si punerea in functiune a urmatoarelor echipamente: 1. Sistem mobil CCTV (Autolaborator inspectie CCTV pentru retele de canalizare) - 1 buc
2. Vidanja 10m3 (Autocuratitor combinat pentru canalizare) - 1 buc
3. Vehicul transport si imprastiere namol (Tractor agricolsi semiremorca vidanja) - 2 buc
4. Buldoexcavator (mic) - 2 buc
5. Buldoexcavator (mediu) - 4 buc
6. Autoutilitara ? 3 buc
7. Echipament de protectie (cizme, casti, salopete, etc) ? 400 seturi
Valoarea estimata fara TVA: 7, 632, 699RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 152.653 lei, Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 76, 8%, Cofinantare nationala: 23, 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Cazier judiciar; Certificatul de inregistrare; Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documentele relevante emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul - pt pers juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de min 15.000.000 lei. Se vor prezenta: Formular informatii generale; Copii sit financiare anuale si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Pers juridice/fizice straine vor atasa doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri sau, in cazul in care in tara de origine sau in tarain care este stabilit ofertantul nu se emit astfel de documente, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa fi derulat in ultimii trei ani unul sau mai multe contracte ce au avut ca obiect furnizare de bunuri similare, in valoare cumulata de minim 7.500.000 lei fara TVA. Se vor prezenta: Decl privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Copii dupa contracte in scopul dovedirii exp similare; Recomandari de la beneficiarii fiecarui contract; PV de receptie(cu toate anexele), sau echivalent pt contractele privind exp similara; Certificat ISO 9001 sau echivalent; Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Ofertantul sa dispuna de min o persoana atestata/specializata pentru instruire de catre firma producatoare a echipamentului. Se vor prezenta: Doc care dovedesc atestarea/specializarea persoanei resp; Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Caracteristici tehnice si functionale ale Sistemului mobil CCTV
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Caracteristici tehnice functionale si de siguranta ale autoutilitarei CCTV
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Caracteristici tehnice, functionale ale motorului vidanjei
15%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Caracteristicile tehnice functionaleale suprastructurii vidanjei
10%
Descriere: Componenta tehnica
6.
Caracteristici tehnice, functionale ale buldoexcavatorului mic
10%
Descriere: Componenta tehnica
7.
Caracteristici constructive, functionale ale buldoexcavatorului mediu
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-Pro-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2012 10:00
Locul: la sediul SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA, Targoviste, Blv. I.C.Bratianu nr. 50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare; observatorii desemnati de catre UCVAP; reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS-Mediu, Axa Prioritara 1 "Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata" cod SMIS: 19353
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire se afla atasata prezentului anunt de participare- Sectiunea"Documentatie si clarificari", la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Compania de Apa Targoviste ? Dambovita SA
Adresa postala: Blv. I.C. Bratianu, nr. 50, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130158, Romania, Tel. +40 245614403, Email: [email protected], Fax: +40 245611774
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2011 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer