Licitatie Publica - Autospeciala descarcerare
Anunt de participare numarul 5636/15.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel.318.03.36, Email: [email protected], Fax: 318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospecialadescarcerare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Sector 3, str. Parfumului nr. 2-4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciala de descarcerare este destinata interventiilor in situatii de urgenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144200-0 - Vehicule pentru servicii de urgenta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciala descarcerare -1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 294, 118RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1.500, 00 RON sub forma de scrisoare de garantie bancara, sau cash la casieria Primariei Sectorului 3; Garantia de buna executie 5% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat incheiat inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar, declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile articolului 181, certificat de atestare fiscala eliberat de Unitatea Administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social, privind impozitele si taxele locale, certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat constatator eliberat de ORC ( cod CAEN ), certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC.Certificatele de atestare fiscala vor fi intermen de valabilitate conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006 vizat si inregistrat, fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, experienta similara, prezentarea a 3 ctr. de natura similara, unde valoarea fiecarui contract de produse sa fie de 90.000, 00 RON, recomandari, autorizatie livrare produs, certificate pentru standarde de asigurare a calitatii si alte documente solicitate prin documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Termen de livrare
5%
Descriere:
3.
Componenta
5%
Descriere:
4.
Caracteristici tehnice
5%
Descriere:
5.
Asigurare Service
5%
Descriere:
6.
Asigurare piese de schimb
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria Primariei Sector 3, str. Parfumului nr. 2-4, incepind cu data de 19.03.2007 pina pe data de 04.04.2007, intre orele 9, 00-12, 00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 11:30
Locul: Primaria Sector 3, str. Parfumului nr- 2-4, Bucuresti, Sala de Consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare , reprezentanti imputerniciti ai operatorilor ecomonici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3118090, Fax: 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3- Directia Investitii si Achizitii
Adresa postala: Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Email: [email protected], Fax: 3180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 15:48