Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Autospeciala cu accesorii pentru deszapezire si curatenie"


Anunt de participare numarul 146731/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: CORINA NEAGA, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SAEP - Anunt de participare - Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti - sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrul National de Management pentru Societatea Informationala
Adresa postala: SAEP - Anunt de participare - Documentatie si clarificari, Localitatea: Bucuresti - sector 2, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 0213032997, Fax: +40 0213032937, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Autospeciala cu accesorii pentru deszapezire si curatenie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria municipiului Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Un utilaj multifunctional specializat cu accesorii pentru indepartarea zapezii in timpul iernii si pentru activitati de curatenie si degajare a deseurilor vegetale pe timpul verii, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144400-2 - Vehicule de intretinere rutiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un utilaj multifunctional specializat cu accesorii pentru indepartarea zapezii in timpul iernii si pentru activitati de curatenie si degajare a deseurilor vegetale pe timpul verii, cu accesorii: freze pentru zapada, plug pentru zapada, tocator lemn.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 129, 032.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 22.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la termenul limitade depunere a ofertelor). GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul: RO 28TREZ0615 006X XX00 0234 (CF 4278337) . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6, in acelasi termen. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicita in fisa de date a achizitiei , vor fi respinse ca inacceptabile. -Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge pe fond o contestatie a ofertantului sau ofertantul isi retrage contestatia, desi autoritatea contractanta nu a adoptat masuri de remediere a aspectelor contestate, i se va retine oferantului in cauza o suma calculata in conformitate cu art. 278^1, alin.1). din OUG.34/2006, actualizata. - Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata. Cuant. garant. de buna exe. este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garant. de buna exe. se va constitui: a) printr-un instrument de garant. emis in conditiile legii de o socie. banc. sau de o socie. de asig., ce devine anexa la contract, conf. art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. Furnizorul va deschide la unitatea Trez. Stat. un cont, la dispo. AC in care va vira suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 5% se va constit. prin retineri succesive din val. fact.af. livrarilor exec. In cadrul proiect. de contract la cap.14.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, din HG 925/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - cheltuieli de capital
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care, se dovedeste ca operatorii economici participanti la procedura se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180, art.181 sau art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata, conform documentelor depuse in cadrul procedurii, acestia vor fi exclusi din procedura de atribuire a prezentului contract. Sunt asimilati situatiei anterior prezentate si operatorii economici care au emise in numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, ce atesta neindeplinirea obligatiilor cobntractualein sensul prevederilor art.181 din OUG 34/2006 actualizata respectiv art.97^1 din HG 925/2006 actualizata.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular A, sau certificat echivalent.Cerinta 2Nencadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului B cu anexe: - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare .Cerinta 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Romeo Stavarache ?PrimarMihai Sustac ? ViceprimarVasile Tescaru - ViceprimarIlie Birzu ? consilier localDaniel Dragos Stefan? consilier localCorneliu Dan Jitariu? consilier localNechita Neculai? consilier localGeorge Bogatu ? consilier localCristinel Manolache? consilier localVasile Dragusanu? consilier localCostel Bujor? consilier localStefan Bogdan Stanciu ? consilier localIrina Daniela Florea? consilier localElena?Cosma consilier localLaurentiu Popa ? consilier localRadu Ababei? consilier localMaria Enasel? consilier localIulian Stoican ? consilier localMaria Raluca Nastase ? consilier localGheorghe Huluta? consilier localIzabela Elena Adam? consilier localLaurentiu Novac Diaconu ? consilier LocalViorel Cojocaru? consilier LocalPaul Valerian Timofte? consilier localLeonard Stelian Padureanu ? Administrator public -presedinte cu drept de vot comisie de evaluareClementina Vinerica ? Director economicCristna Buzdugan ?Director tehnicGabriel Gritcu - Director Directia Servicii Publice -presedinte cu drept de vot comisie de evaluareCristi Dumbrava - Director Adj.Directia Servicii Publice-membru in comisia de evaluare
Ioana Matei ? Sef ? Serviciul AchizitiiRemus Dedu ? Serviciul Juridic - membru comisia de evaluareGabriel Bertia - Serviciul Financiar Contabil -membru in comisia de evaluare
Constantin Barcan - Consilier Serviciul Achizitii - membru comisia de evaluareModaliatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 12DCerinta 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular GPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si de catre ofertantii asociati - daca este cazul.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul Bpct.a, c^1 si d, si Formularul 12D - daca este cazul.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D - daca este cazul. Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazulofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum siun Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractulu, respectiv in suma de 2.200.000 lei fara TVA. Convertirea valorii cifrei de afaceri globale, exprimate in alte monede, se va face la cursul mediu comunicat de catre BNR, aferent anului de referinta. Documente relevante: - Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care sa reflecte indeplinirea cerintei valorice. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Capacitatea economica si financiare a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei medii de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv. Persoana ce asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular B pentru terti sustinatori si Formular nr. 12D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului F3 - Informatii generale si declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani , inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire: - Completarea formularului C1 cu anexa: - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.- Certificari/documente de confirmare a livrarilor de produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru vizualizarea/deschiderea unui document transmisa cu semnatura electronica pe SEAP se vor parcurge pasii: www certsign.ro/sectiunea Resurse/?Cum poti verifica semnatura electronica si marcarea temporara a documentelor?, se descarca fisierul ShellSAFE Verify, tastand ?Download shellSAFE Verify (zip)? in calculatorul propriu. Doc. de vizualizat se salveaza in calc. ? se da dublu click stg. pe doc. in fereastra deschisa se da click pe ?view file?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.a) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Bacau
Adresa postala: Str. Marasesti nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel. +40 234581849, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 234588757, Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer