Licitatie Publica - Autospeciala de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si acordarea de prim ajutor calificat
Anunt de participare numarul 101473/08.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Sabina Elena Bocioaca, Tel. 0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciala de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si acordarea de prim ajutor calificat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciala de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si acordarea de prim ajutor calificat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114120-6 - Vehicule de interventie paramedicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciala de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si acordarea de prim ajutor calificat
Valoarea estimata fara TVA: 773, 032RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare in cuantum de 11500 lei;
- garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges - pentru Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta ?Cpt. Puica Nicolae? al judetului Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea FORMULARUL1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 FORMULARUL 2;
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat ? A.N.A.F.
-Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local-Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente-Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULARUL3
-Imputernicire legala
-Cazier judiciar
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului-Pentru persoane juridice/fizice straine - Certificat sau alt document edificator emis de autoritatea competenta sau, in cazul in care nu se elibereaza acestea, o declaratie pe proprie raspundere autentica, data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana (original);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2009, 2008, 2007) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat;
-Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, (original). Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.500.000 lei FORMULARUL 4;
.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).
Se va completa corespunzator FORMULARUL 5 si anexa acestuia
Experienta similara:
-realizarea unui contract de natura sicomplexitate similara din punct de vedere al produselor care urmeaza sa fie furnizate in cadrul contractului, cu o valoareminima de 400.000 lei, sau
-a cel mult trei contracte a caror valoare cumulata sa fiede minim 600.000 lei.Aceste contractevor fi prezentate in copie legalizata sau semnate si stampilate pe fiecare pagina, pentru conformitate.
Recomandari (in original sau copie certificata conform orginalului) din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin doua recomandari, din care cel putin una sa fie aferenta contractului/contractelor prezentate la experienta similara.
-Vanzatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante lista unitatilor service autorizate de catre R.A.R.
Lista unitatilor service, va fi insotita si de acordurile incheiate de ofertant cu centrele (atelierele) mentionate.
Unitatile service trebuie sa fie autorizate RAR, cel putin pentru clasele I, II si IV, in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor, Constructiilor si Turismului nr.2131/08.12.2005 pentru aprobarea reglementarilor privind autorizarea operatorilor economici care desfasoara activitatii de reparatii, intretinere, de reglare, de modificari constructive, de reconstructii ale autovehiculelor rutiere precum si dezmembrarea vehiculelor scoase din uz ?RNTR 9.-Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv: I.S.O. 9001 sau echivalent. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
-Operatorul va prezenta informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa corespunzator FORMULARUL 6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Arges, piata Vasile Milea nr.1, Pitesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, ofertanti sau reprezentanti imputerniciti ai acestora, observatorii UCVAP desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Contract de furnizare in leasing financiar a unei «Autospeciale de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si acordarea deprim ajutor calificat »Achizitia de finantat este un autovehicul nerulat « Autospeciala de capacitate marita pentru stingerea incendiilor, descarcerare si prim ajutor calificat », cu o valoare estimata a contractului de 773.032lei, fara TVA.Conditii minime : -dobanda de finatare : fixa pe toata perioada de derulare a contractului; dobanda se va aplicata la sold; decontare trimestriala.-comision de management : se aplica o singura data, la semnarea contractului de leasing;
-perioada de finantare :60 luni ;
-rambursare rate : trimestrial, in rate egale pe toata durata finantarii ;
-livrarea autivehicului: in maxim 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului de furnizare ;
-garantia acordata pentru autovehicul (inclusiv accesoriile si echipamentele din dotare) va fi de minim 36 de luni (fara limita de kilometri si ore de functionare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.22, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: str. Victoriei nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel. 0248219947, Fax: 0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges
Adresa postala: Piata Vasile Milea , nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110053, Romania, Tel. 0248217800, Fax: 0248220137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 14:09