Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane


Anunt de participare numarul 132886/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA "TRANSILVANIA DE NORD"
Adresa postala: Str. B-dul 21 Decembrie 1989, nr.108, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE STRAMB, Tel. +40 722628873 /+40 264548854, Email: [email protected], Fax: +40 264548854, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
- asociatie de dezvoltare intercomunitara de utilitate publica
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale pentru regiunea Nord Vest in domeniul de furnizarelor sociale transport, mediu, turism, mediu de afaceri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ISU AVRAM IANCU al judetului Cluj, str.B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 69-71, mun. Cluj Napoca , jud.ClujCod NUTS RO113
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 bucata Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114120-6 - Vehicule de interventie paramedicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata Autospeciala de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane
Valoarea estimata fara TVA: 904, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
182 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
da 9049 lei se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.durata de valabilitate trebuie sa fie de minim 90 de zile de la data deschiderii ofertelor. In cazul contestatiilor se retine 4684, 89 lei conf art. 278 ind. 1 al OUG 34/2006, In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata. - cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariDaca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene -POR, Bugetul Asociatiei de Dezvoltare, Intercomunitara ?TRANSILVANIA DE NORD?, Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului Se solicita prezentarea unei declaratiiFormularul Nr 12A.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului Se va completa Formularul Nr. 12B: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Cerintele lit a. c^1 si d din. art. 181 al OUG 34/2006sunt obligatorii si pentru persoanele care asigura sustinearea financiara sau tehnica.
3.Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului ; formular specific autoritatii emitente
¦ Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat; formular specific autoritatii emitente
¦ Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; formular specific autoritatii emitente
- perioada de valabilitate a documentelor doveditoare solicitate: valabile la data depunerii ofertelor
din aceste documente tebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.- certificate originale sau copii conforme cu originalul4. Cerinte privind oferta independenta Fiecare ofertant/candidat la orice forma de procedurade atribuire , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este independenta si oferta facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Formular 3145. declaratie de neincadrare in situatile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34 / 2006. (precizam ca pentru prezenta procedura persoana cu putere de decizie in ADI Transilvania de Nord este dl Gheorghe Stramb director. - Consiliul de amdinistratie format din dna. Emoke Fekete, Radu Tarle, Radu Tarle, Liviu Mihai Rusu, Emil Marinescu, Csehi Arpad Szabolcs, Tiberiu Marc .) 1 Se solicita prezentarea de certificate constatatoare emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului - Certificat constatator de laOficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului(activitati cu autovehicule)trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. formular specific autoritatii emitente. certificate originale sau copii conforme cu originalul pentru persoanel juridice straine se solicita documente similare cu traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara ? furnizarea unui/unor produse similare in valoare totalade 900000 lei
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul, Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1.Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde :1 (una) zi.In situatia in care la final vor exista preturi egale ofertantii clasati pe primul loc, vor depune o noua oferta financiara in plic inchis, in termenul stabilit de autoritatea contractanta prin notificarea care va fitransmisa dupa incheierea etapei finale de Licitatie Eelectronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
06/10.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt despre profilul cumparatorului
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328423 din 04.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitareProgramul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.3 - ?Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta? __
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TRANSILVANIA DE NORD- compartimentul juridic
Adresa postala: Denumire oficiala: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA TRANSILVANIA DE NORD- compartimentul juridicAdresa: str. 21 Decembrie 1989 nr. 108 ap.12, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Tel. +40 264548854, Email: [email protected], Fax: +40 264548853, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer