Licitatie Publica - AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII
Anunt de participare numarul 112881/17.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AUTOSPECIALA DE STINS INCENDII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul Primaiei Municipiului SebesCod CPV: 34144213-4
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea in sistem leasing a unei autospeciale de stins incendii cu apa si spuma, dotata cu echipament de descarcerare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 863, 865.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE in cuantum de 17.000 leiGARANTIA DE BUNA EXECUTIE in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
aSOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?
-Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laArt.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice);
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial
-Certificat de Inregistrare Fiscala(C.U.I.) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 17 - ?Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici?
-Formular nr. 3?Declaratia privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la Formularul nr. 3 ? Declaratia privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 18 - ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici?
-Formularul nr. 4F ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4F
-Formularul 5E - Lista produselor furnizatein ultimii 3 ani pentru cerinta experienta similara.-Formularul nr. 5F ? Experienta similara?
Formular 6 ?Declaratie privind personalul angajat?
Formular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?
Formularul nr. 19 ? ?Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea?.
Formularul 10 ?Acord de asociere?
Certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente.
"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formularul nr. 23
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei : pretulb)Moneda: RON fara TVAc)Numarul de runde: 1 (una)d)Durata runda: 1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
39741/10.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 12:00
Locul: Sediul Primariei Municipiului Sebes, sala Radu Stanca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: str. I.C. BRATIANU, Localitatea: Alba, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezenteiordonante despr e un act al autoritatii considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT CONTENCIOS JURIDIC SI ADMINISTRATIE
Adresa postala: str. PiataPrimariei nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258/731004, Email: [email protected], Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2010 09:58