Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOSPECIALE COMBINATE SPALATOR-VIDANJOR


Anunt de participare (utilitati) numarul 144541/21.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOSPECIALE COMBINATE SPALATOR-VIDANJOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante - Satu Mare, str. Gara Ferastrau nr.9/A
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Urmatoarele produse sunt supuse achizitiei:
1. Autospeciala combinata spalator ? vidanjor: capacitate rezervor 12 mc (6 mc apa + 6 mc namol)
2. Autospeciala combinata spalator ? vidanjor: capacitate rezervor 8 mc (4 mc apa + 4 mc namol)
Autospecialele combinate spalator-vidanjor se vor folosi in activitatea de exploatare, intretinere si interventii a retelei de canalizare pentru spalarea acesteia cu jet de presiune, extragerea si transportul apelor menajere, materiilor fecaloide, lichidelor si namolurilor neinflamabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
42997200-3-Masini de curatare a suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate ? 2 bucatiCapacitate rezervor: 12 m³ (6m³ apa + 6 m³ namol) ? 1 buc. 8 m³ (4m³ apa + 4 m³ namol) ? 1 buc.
Utilajele ofertate trebuie sa aiba urmatoarele functiuni: Sa efectueze curatarea canalizarii cu ajutorul jetului de apa sub presiune;Vidanjarea depunerilor (suspensii grosiere, namoluri, depuneri de nisip) din camine; Dizlocarea si evacuarea depunerilor de nisip si a deseurilor stradale din recipientii gurilor de scurgere, prin functia combinata de spalare sub presiune si vidanjare cu ajutorul dipozitivului special din dotarea autospecialei; Functiile combinate de spalare si vidanjare trebuie sa se poata efectua atat individual cat si simultan.
In Documentatia de atribuire, Sectiunea II ? Caietul de sarcini sunt prezentate specificatiile tehnice pentru autospecialele combinate spalator-vidanjor ce se doresc a fi achizitionate.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 962, 166RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP = 39.000 lei, se va constitui in lei. Perioada de valabilitate a GP 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). GP se va constitui prin virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP trebuie sa fie irevocabila. In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre unul din membrii asocierii in numele asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea 346/2004, resp reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). Declaratia va fi anexata actului care dovedeste constituirea GP, prin urmare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare - Formularul nr. 1 din sectiunea III Formulare.In conf. cu art. 278^1, alin.1, lit.b) si alin.2 din OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, AC va retine din GP suma de 5.742, 17 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in lei.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului.Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Ofertantul care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum, respectivaceasta va fi 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art 44 din OUG 34/2006. Se va prez un acord de asoc (in lb rom) in conf cu Form 7. Daca oferta este castig, se va legaliza asocierea la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Declaratia se va depune in original, va fi semnata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III Formulare. Aceasta declaratie trebuie prezentata de fiecare ofertant, fiecare asociat in parte, daca e cazul.Cerinta nr.2
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Declaratia se va depune in original, va fi semnata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea III - Formulare. In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006. Declaratia se va depune in original, va fi semnata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III - Formulare.
Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele:
a) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor ? in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b).
In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d).
In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea , , conform cu originalul".
Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr.4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006. Declaratia se va depune in original, va fi semnata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 7 din Sectiunea III - Formulare.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Stegerean Danutiu, Gyongyosi Stefan, Mitrasca Horea, Suciu Mirela, Matuz Bela Tiberiu, Sava Gheorghe, Fogel Vasile, Kovacs Mate, Riscau Gheorghe, Zaha Cristian Nicolae, Nemes Loredana, Salajan Monica Tatiana Cornelia, Valcu Mihaita, Codescu Dorin, Nistor Monica Mihaela, Coica Costel Dorel, Duma Ovidiu Mihai, Pop Dumitru Dorel, Dobos Stefan, Ghetina Mihai, Kovacs Eugen, Fedorca Aurelia, Mitrasca Vasile, Mellau Iosif, Kiss Zoltan, Nagy Iosif, Avorniciti Mariana, Gyakon Gheorghe Nicolae, Incze Ludovic, Lochli Mihai, Piricsi Artur, Fezer Gabor, Mosdoczi Vilhem, Domokos Alexandru, Roca Iosif, Lengyel Stefan, Gaman Mihai, Balogh Daniel, Kardosi Ioan Zoltan, Marchis Otto, Iuhasz Ludovic, Fenyi Laurentiu, David Gheorghe, Ludroczki Alexandru, Marian Gheorghe, Simon Levente, Stet Vasile Adrian, Toma Vasile Adrian, Rotar Marinel, Bartok ? Gurzau Ioan, Roka Marius Andrei, Sobius Mariana Monica, Ciupac Ioan, Andreica Florinel.
In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentul edificator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind cifra de afaceri
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari ai ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei.
Valorile vor fi exprimate in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pe anul respectiv.Pentru valori exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int).
Documente suport :
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare incheiate pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator printr-o nota justificativa anexata, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari si documentele suport.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza aceasta cerinta invocand sustinerea acordata de alta persoana (tert sustinator) atunci acesta are obligatia de prezenta Declaratia privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari.
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011 ? Anexa 2, in cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere pentru cifra de afaceri cerinta trebuie indeplinita ori de ofertant ori de sustinator, iar in cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere pentru cifra de afaceri, cerinta solicitata trebuie indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Modalitatea de indeplinire
Declaratia se va depune in original, va fi semnata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 8 din Sectiunea III - Formulare.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare incheiate pe ultimii 3 ani se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana daca este cazul.
Angajamentul tertului sustinator se va depune in original, se va completa Formularul nr. 9 din Sectiunea III ? Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani din care sa rezulte experienta ca furnizor in contracte similare, respectiv ca a realizat cel putin 1 contract a carui obiect este similar cu obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Valorile vor fi exprimate in Lei, la cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul in care contractul a fost semnat.Pentru contractele exprimate in alte monede decat Euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int), pentru anul in care contractul a fost semnat.Se vor atasa documente suport, din care sa reiasa similaritatea contractului: Certificate/documente, emise sau contrasemnate de beneficiari: (autoritati contractante sau clienti privati).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza aceasta cerinta invocand sustinerea acordata de alta persoana (tert sustinator) atunci acesta are obligatia de prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani si documentele suport.
In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 509/2011 ? Anexa 2, in cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere privind experienta similara cerinta trebuie indeplinita ori de ofertant ori de sustinator, iar in cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere privind experienta similara, cerinta solicitata trebuie indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 10 din Sectiunea III ? Formulare. Se va depune in original, va fi semnat de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului.
Documentele suport se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.
Angajamentul tertului sustinator se va depune in original, se va completa Formularul nr. 12 din Sectiunea III ? Formulare.
Cerinta nr.1
Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene - pentru ofertant, valabil la data limita de depunere a ofertelor
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Modalitatea de indeplinire
Certificatul SR EN ISO 9001 saudocumentul echivalent se va depune in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de de reprezentantul legal sau de reprezentantul imputernicit al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul repetitiv ? pretul ofertei, 1 runda de licitare, durata rundei 1 zi. Nu se impun limite ale val pana la care pretul ofertei poate fi imbunatatit. Inform care vor fi puse la dispoz: cea mai buna oferta si nr. de participanti. Inform vor fi disponib cu 2 zile lucrat inainte de data incep licitatiei. Echip electronic ? SEAP, accesibil pe internet la adresa www.e-licitatie.ro, unde in sectiunea Prima pagina se gasesc informatii referitoare la procedura de inregistrare pentru ofertant si in sectiunea ?Cerinte tehnice minimale? se gasesc informatii referitoare la conditiile tehnice minime si modalitatile de realizare a conectarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 10/2013 SM-CT-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2013 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2013 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii autorizati ai ofertantilor si Observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007÷ 2013.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
? Durata contractului mentionata la sectiunea II.3 cuprinde perioada de livrare a produselor + receptia produselor (9 luni + 3 luni) si perioada de garantie pentru produsele livrate (24 luni).? Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris, Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Invitatiei de participare publicata in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Invitatia de participare.? In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, dupa etapa finala de licitatie electronica, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.? Reprezentantii ofertantilor autorizati sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor vor prezenta Comisiei de evaluare imputernicire scrisa, semnata de reprezentantul legal al operatorului economic, buletin/carte de identitate sau pasaport, dupa caz.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit prevederilor art. 256^2 din OUG nr.34/2006, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer