Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciale compactoare deseuri , 16 m3, cantitate 3 buc


Anunt de participare numarul 75235/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)
Adresa postala: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Localitatea: Panaci, Cod postal: 727405, Romania, Punct(e) de contact: VASILE COZAN, Tel.0230 576525, Email: [email protected], Fax: 0230 576653, Adresa internet (URL): www.panaci.rom-invest.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Camera de Comert si Industrie Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciale compactoare deseuri , 16 m3, cantitate 3 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco Beneficiar - Sediul Prinmariei Comunei Panaci, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciale compactoare deseuri , volum 16 m3, cantitate 3 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciale compactoare deseuri , volum 16 m3, cantitate 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 268, 047.93EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 8.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - in original
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevaZute de Art. 181 din OUG 34/2006 - in original
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul consolidat al statului emis de ANAFin original sau copie legalizata
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local -in original sau copie legalizata
Certificat constatator eliberat de catre ORC - in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat de catre ANAF sau Balanta de verificare la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista a principalelor livrari de produse similare, 1 Contract in copie si Recomandare in cope eliberata de benbeficiarul contractului pentru a face dovada ideplinirii Cerintelor minime impuse.
Certificarea calitatii produsului ofertat (Certificate de calitate emise de producator sau Certificare ISO per produs)- in cope
Fotografii, Pliante, Fise tehnice de prezentare ale produsului ofertat
Autorizare de livrare din partea producatorului in original sau copie legalizata
Autorizare din partea producatorului pentru unitatea service pentru toata gama de interventii - in original sau copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract finalizat in ultimii 3 ani privind furnizarea de echipamente similare, cu o valoare de minim 80.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele declarate admisibile vor fi introduse in etapa finala de Licitatie electronica . Singurul factor de evaluare supus reofertarii este : Pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2009 15:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229, Incinta CCI Suceava - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici ofertanti, Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006, Componenta Phare Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Cod Perseus RO 2006/018-147.04.01.04.01.47
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii publice din cadrul Primariei Panaci
Adresa postala: Comuna Panaci, Judet Suceava, Localitatea: Panaci, Cod postal: 727405, Romania, Tel.0230 576525, Fax: 0230 576653
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer