Licitatie Publica - Autospeciale compactoare deseuri, 16 m3, cantitate 3 Buc
Anunt de participare numarul 78774/30.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)
Adresa postala: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Localitatea: Panaci, Cod postal: 727405, Romania, Punct(e) de contact: VASILE COZAN, Tel.0230 576525, Email: [email protected], Fax: 0230 576653, Adresa internet (URL): www.panaci.rom-invest.eu, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230521506, Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciale compactoare deseuri, 16 m3, cantitate 3 Buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Fisei de date a Achizitiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciale compactoare deseuri, 16 m3, cantitate 3 Buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciale compactoare deseuri, 16 m3, cantitate 3 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 268, 047.93EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 8.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12C, in original
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul consolidat al statului in original sau copie legalizata , emise de catre ANAF, in termen de valabilitate
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata emis de Primaria Locala, in termen de valabilitate.
Se solicita Certificat constatatoremis de ONRC- valabil la data deschiderii ofertelor, in care codul CAEN sa fie specific activitatii care face obiectul contractului in original sau copie legalizata, in termen de valabilitate.
Din certificatul constatator emis de ORC trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente - in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar.
b) Certificate de calitate/Declaratii de conformitate emise de producator.
c) fotografii , pliante, fise tehnicepentruprodusul ofertat.
d) autorizatie de livrare, in original sau copie legalizata
e) Autorizare a unitatii service de catre producator pentru toata gama de interventii (structura, instalatii, sistem rulare) in original sau copie legalizata
f) Certificate ISO 9001 si 14001 sau similar, ale producatorului - in copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele declarate admisibile vor fi introduse in etapa finala de Licitatie electronica. Singurul factor de evaluare supus reofertarii este: Pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S71-102964din11.04.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 12:00
Locul: Suceava, Str. universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229, Incinta CCI Suceava - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti din partea operatorilor economici ofertantiPersoane imputernicite din partea Autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006 , Componenta Phare Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu, Cod Perseus RO 2006/018-147.04.01.04.01.47
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Panaci
Adresa postala: Comuna Panaci, Judetul Suceava, Localitatea: Panaci, Cod postal: 727405, Romania, Tel.0230 576653, Fax: 0230 576653
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 18:26