Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciale de teren blindate (tip usor)


Anunt de participare numarul 131034/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02550 Bucuresti
Adresa postala:  str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  77302, Romania, Punct(e) de contact:  Marcel ARSEANU, Tel. 021-3136220, Email:  [email protected], Fax:  021-3149333, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autospeciale de teren blindate (tip usor)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autospeciale de teren blindate (tip usor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autospeciale de teren blindate (tip usor) - 16 complete
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.12.2011 pana la 31.12.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 130.500, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare-fonduri din surse bugetare.Plata - pe baza de factura si documente justificative, prin Activit.Trez.si Contab.Publica Buc.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa nu se incadreze in sit stipulate la art. 180 si art.181 din O.u.G. 34/2006;Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.u.G.34/2006;Declaratia privind conflictul de interese pt. ofertantii/ofertantii asociati/subcontractanti cf. art. 69^1 din OuG 34/2006; Declaratia privind cal. de participant la proced; Certif de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in termenul de valabilitate;Certif de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat, in termenul de valab;Ofertantul va fi exclus din cadrul proced daca se incadreaza in una din situatiile stipulate la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006, daca se afla in situatia prev. la art. 69^1 din O.u.G. 34/2006 sau nu prezinta acea declaratie;Certif de inregistrare, emis de O.N.R.C. din care sa rezulte C.U.I. si J00/00/00, in copie;Certif constatator privind actionarii/asociatii, administratorii, sediul societatii, capitalul social, obiectul de activitate, sedii secundare si filiale, emis de O.N.R.C. cu cel mult 45 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;Persoane juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inreg ca persoana juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu preved. legale din tara in care ofertantul este rezident, cu respectarea prev Legii 571/2003;Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala;Bilantul contabil la 31.12 2010 sau ultimul bilant contabil in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, medie (2009, 2010), de minim: 26.100.000, 00 lei sau 6.000.000, 00 euro. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Operatorii economici trebuie sa aiba implementat un sistem de management al sistemului calitatii, in conformitate cu SR-EN-ISO-9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 3 ani, livrari de produse similare care cumulat sa fi avut o valoare cel putin egala cu 15.500.000, 00 lei sau 3.600.000, 00 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16/1/45-C din 14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.03.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2011 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura intra sub incidenta O.u.G. nr. 189/2002, privind operatiunile compensatorii referitoare la contractele de achizitii pentru nevoi de aparare, ordine publica si siguranta nationala, cu modificarile si completarile ulterioare si ale actelor normative conexe din acest domeniu si a art. 10 din H.G. nr. 445/2003 pentru aprobarea normelor privind organizarea si desfasurarea activitatii de codificare a articolelor de inzestrare din domeniul apararii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  : 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele sunt precizate in art 256^2 din O.u.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale-U.M. 02550 Bucuresti-Biroul juridic
Adresa postala:  Str.Drumul Taberei nr.9-11, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061353, Romania, Tel. .021-3136220
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer