Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autospeciale desfundat canale si vehicule operationale


Anunt de participare (utilitati) numarul 99030/04.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Liana Pop, Tel.0264-591.444 int 112, Email: [email protected], Fax: 0264-592.619, Adresa internet (URL): www.casomes.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator regionallicentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autospeciale desfundat canale si vehicule operationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SediulS.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A., B-dul21 Decembrie, nr. 79, Cluj-Napoca, Romania
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare echipamente operationale in conditiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
42122220-8-Pompe de ape reziduale (Rev.2)
42997100-2-Masini de control al suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
42997200-3-Masini de curatare a suprafetei interne a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipament 1 - Autocuratitor combinat pentru canalizare (capacitate min 2200 litri)- 4 buc
Echipament 2 - Hidrocuratitor pentru canalizare- 4 buc
Echipament 3 - Motopompa - 8 buc
Echipament 4 - Sistem mobil CCTV- Vizualizare conducte apa-canal- 1 buc
Echipament 5 - Autocuratitor combinat pentru canalizare cu sistem de reciclare a apei- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 5, 670, 247RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 56.703 Lei. Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS (dupa caz), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul unic de inregistrare , Certificatul constatator de la Registrul Oficiului Comertului, Certificatul de inregistrare/altele echivalente(dupa caz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifreide afaceri cumulata pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), min. 6.000.000 Lei, Media profitului din exploatare pe ultimii 3 financiari sa fie pozitiva, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate DGFP, angajamentul de sustinere (dupa caz)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) a unui numar de max. 5 contracte de furnizare care sa indeplineasca in mod cumulat valoarea de minim 5.000.000 lei care au cuprins furnizarea de echipamente pentru curatirearetelelor de canalizare cu jet de presiune si vidanje precum si echipamente de vizualizare a retelelor de canalizare, ISO9001 sau echivalent transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta, angajamentul de sustinere (dupa caz), contractul/acordul de asociere, acord prealabil de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV-60-2010-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta, Reprezentantii Organismului Intermediar POS Mediu.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00, Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Toate Clarificarile se vor comunica pe SEAP (www.e-licitatie.ro) .Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii, Formularul de contract, Clarificarile pe parcursul procedurii vor fi insusite de ofertanti si depuse in oferta. Documentatia de atribuire este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/431057, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591.444, Email: [email protected], Fax: 0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer