Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autoturisme - 11 buc prin Programul RABLA


Anunt de participare numarul 136388/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Adresa postala: incinta port Constanta nr. 1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Cojocea, Tel. +40 0372419810, Email: [email protected], Fax: +40 0241616229, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Siguranta navigatiei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autoturisme - 11 buc prin Programul RABLA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul ANR, Incinta Port Constanta, nr. 1
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona 11 buc autoturisme din care 6 buc tip A si 5 buc tip B , conform specificatiilor caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113100-3 - Jeepuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 11 buc autoturisme din care 6 buc tip A si 5 buc tip B , conform specificatiilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 143, 950EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
12.565 lei sau 2.870 EURO pentru persoanele juridice straine.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, al 1 din HG 925/2006.Pentru OP contul in care se va vira garantia este RO79TREZ2315025XXX000533.Nu se accepta instrumente de garantare care conditioneaza executarea acestora prin impunerea unor conditii pentru autoritatea contractanta. 10% (5% pentru IMM ) din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie va fi de 14 zile de la data semnarii proceselor verbale de predare primire autoturisme. Garantia se va retine din factura si se va restitui in termen 14 zile de la predarea primirea autoturismelor.Garantia de buna executie se va pierde in cazul in care furnizorul nu finalizeaza contractul si in cazul in care furnizorul nu remediaza eventualele deficiente semnalate in perioada de garantie , deficiente datorate defectelor ascunse de fabricatie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt surse proprii. Plata se poate efectua numai in trezorerie . Platile se vor efectua numai in perioada 25-30 ale lunii in care se prezinta factura.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea se va legaliza la notar.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu (Formularul
4.1.1)b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4.1.2)
c. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare
tip eliberate de autoritatile competente) eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii
procedurii .
d. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 4.1.3)
e. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (formular 4.1.4)
f. Declaratie privind neincadrarea art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 (formular 4.1.5)
Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce
priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General- Paul Branza,
membrii comisiei de evaluare; Olimpia Cojocea- Sef Serviciu Investitii, Felicia Nutu- Sef Serviciu
Financiar Contabilitate, Anisoara Banita ? Sef Serviciu Juridic, Dana Bradateanu - Sef Serviciu
Administrativ, Mircea Steluta ? Referent Serviciul Administrativ a.Operatorul economic va avea ca activitati autorizate ?comert cu autoturisme si autovehicule
usoare(sub 3, 5 to).?, cod CAEN 4511 si va prezenta:
- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte activitatile AUTORIZATE (cod CAEN 4511)c.Documente care atesta statutul deIMM
- Declaratie pe propria raspundere a reprezentatilor legali pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri medie anuala neta provenita din activitati similare obiectului contractului, numarul mediu anual de salariati si activele totale(Formularul 4.2.1)
d. Autorizatie de punere pe piata/ de comercializare emisa pe numele operatorului economic ( Formular 4.2.2), cerinta conf. Ordinului ANRMAP 509/2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Fisa de informatii generale. Criteriu minim de calificare : Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, din activitati similare obiectului contractului, de minim1.260.325 leiechivalentul a 287.890 ?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind principalelor furnizari de produse similare obiectului contractului din ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari.
Ofertantiivor detine certificate ISO 9001:2008 care atesta implementarea sistemului calitatii pentru desfasurarea activitatii de comert cu autoturisme si autovehicule usoare si activitatii de service pentru autoturismele furnizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul ofertelor clasate pe primul loc care au preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita, prin SEAP, in clarificari, documente care contin preturi noi.2.Ofertantii vor post in SEAP la criteriile de calificare si propunerea tehnica si informatii privind insusirea contractului de furnizare (cu sau fara obiectiuni).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256 indice 2, litera b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul autoritatii Navale Romane
Adresa postala: Incinta Port Constanta, nr.1, Cladire ANR, etaj IX, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241616624, Fax: +40 241616229
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer