Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autoturisme 4x4


Anunt de participare numarul 135397/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Adresa postala: Vanatorului nr. 17, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400213, Romania, Punct(e) de contact: RODICA GLIGAN, Tel. +40 264433028, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264433026, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autoturisme 4x4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Administratiei Bazinale de Apa Somes Tisa , Cluj Napoca, str. Vanatorului nr. 17.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 6 bucati autoturisme 4x4 , cu specificatiile caietului de sarcini, prin programul de stimulare al inoirii parcului auto national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 6 bucati autoturisme 4x4
Valoarea estimata fara TVA: 848, 606.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
16500 lei, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retine contestatatorului din garantia de participare, in raport cu val.estimata a contractului o suma de 4628.61 lei, calculata potivit art.278^1 din OUG 34/2006.- perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul LIMITA de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? virament bancar;? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? formular nr. 9, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;? ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO23TREZ2165005XXX016760, Trez. Cluj ? CIF RO18269681 confirmat de banca. 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau deo societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin cedare de creante(compensare)din surse proprii(Art.1615-1623 cod civil HG 685/1999 cu modif si completarile ulterioare+un tichet valoric programul Rabla-Remat/ produs.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea(formular nr.4)
-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura (formular nr.8)
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(formular nr.10)
-Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul??.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul??.
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69ยน(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derulare si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Radu Flaviu - Director, Szekely Iuliu ? Director Tehnic, Crainic Dorin ? Sef Birou Mecanizare, TupaMihaela ?Birou Mecanizare, Gligan Rodica ? Responsabil Compartiment Achizitii, Fodor Gheorghe ? Jurist, Dae Dan ? Serviciu Contabilitate, Bogdan Alina ?Compartiment Achizitii-formular nr.14 -Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte :
- sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.
La cererea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
-Ofertantul/dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu( Ordinul Ministrului Mediului si alPadurilor)
NOTA: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Pogramului de stimulare a innoirii Parcului auto ational, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu( Ordinul Ministrului Mediului si al Padurilor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani
Lista cu subcontractantii( daca este cazul)
certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI DIN PARTEA OFERTANTILOR CARE DETIN IMPUTERNICIRE DIN PARTEA ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Plata se va face prin cedare de creante(compensare) din surse proprii(Art.1615-1623 cod civil HG 685/1999 cu modificarile si completarile ulterioare ? si se va prezenta cate 1 tichet valoric programul Rabla-Remat pentru fiecare produs in parte.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-sesizarea se face in termen de 10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA SOMES-TISA
Adresa postala: VANATORULUI, 17, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400213, Romania, Tel. +40 264433028, Fax: +40 264433026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer