Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autoturisme de teren 4x4


Anunt de participare (utilitati) numarul 139757/18.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Adrian CIUCA, Tel. +40 0213035617, In atentia: Adrian CIUCA, Email: [email protected], Fax: +40 0213035670, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare, Tel. +40 213035617, In atentia: Adrian CIUCA, Email: [email protected], Fax: +40 213035670
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP sau Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii si Incheiere Contracte Servicii Utilitare si Aprovizionare, Tel. +40 213035724, In atentia: Adrian CIUCA, Email: [email protected], Fax: +40 213035909, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2 - 4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA - parter, Maria ROMAN, Tel. +40 213035600, In atentia: Adrian CIUCA, Email: [email protected], Fax: +40 213035909, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autoturisme de teren 4x4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Achizitorul va ridica masinile direct de la sediul Furnizorului.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare a 10 buc «Autoturisme de teren 4x4 », in baza programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor. Termenul de furnizare este de maxim 45 zile de la comunicarea unei solicitari tip comanda catre Furnizor, conform art. 2.1 al proiectului de contract si in cantitatiile prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare a 10 bucati de « Autoturisme de teren 4x4 »conform cantitatiilor Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui in urmatoarele moduri: fie prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formularul 3) care se prezinta in original;fie prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont IBAN RO54 RNCB 0072 0058 0063 0001, deschis la BCR filiala sector 1)Garantia de participare avand o valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si in cuantum de: 14.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% sau 5 % in cazul IMM ? urilor din pretul contractului, fara T.V.A. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila - formularul nr. 4. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, si se va prezenta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila ? formularul nr. 4.Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
DA ? Prin aceasta achizitie se doreste innoirea parcului auto al Companiei in urma accesarii ?Programului de stimulare a innoirii parcului auto national?
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori economici acestia vor completa formularul 10 ?Informatii privind asocierea?, anexat, si toti asociatii vor depune documentele de calificare solicitate mai jos.
Prezententarea formularului 11 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie:
- prezentarea formularului 5, completat si semnat, insotit, de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridical - firma).
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Cerinta obligatorie: - prezentarea formularului 6 completat si semnat;
- prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social si a certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat (sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau copie conform cu originalul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.
Declaratie Incompatibilitate conform art. 69 din OUG 34/2006, cu modificatrile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formular 12
Oferta depusa de un ofertant care se afla intruna din situatiile din Declaratia de incompatibilitate, va fi exclusa din procedura. Declaratia va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/terti sustinatori (dupa caz). (Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante conform articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Director DPDRETAFE Ion Marius MATEESCU, Director General Adj. CEC - Corneliu ENE, Director General Adj. Conducere Sistem - Octavian LOHAN, Director Directia Financiara Marian Mache GHEORGHITA, Director Ec. Maria IONESCU, Director DJ Anisoara CORNILA.
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - prezentarea formularului 13, completat si semnat
Declaratie Privind Calitatea de Participant la Procedura - prezentarea formularului 7, completat si semnatInformatii Generale - prezentarea formularului 9, completat si semnat.Pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul de referinta comunicat de bnr valabil pentru ziua a 7-a premergatoare datei de deschidere a ofertelor publicata in anuntul/invitatia de participare din SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.
In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.
Dovada acceptarii ofertantului ca este acceptat ca furnizor in Programul RABLA 2012. Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere cu indicarea locului si pozitiei de pe lista producatorilor aflata pe site Administratiei Fondului pentru Mediu
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, care prin sa confirme furnizarea produselor a caror cantitate / valoare sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata.
Formularului nr. 16, recomandari / proces verbal de receptie / contracte, (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar)
Ofertantul va face dovada ca are implementat sau in curs de implementare, un sistem de management al calitatii certificat in conformitate cu standardele in vigoare la nivel national/international, cum ar fi EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 sau similare prin depunerea certificatelor sau a altor documente de atestare a sistemului calitatii
Certificat EN ISO 9001 (SR EN ISO 9001)/2008 sau similare, sau dupa caz cerere de acreditare/auditare a sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Da
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe dupa scurgerea a 3 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda in care ofertantii pot sa-si imbunatateasca ofertele depuse anterior acestei faze.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure runde de ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica si se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor. In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul declarat castigator are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, propunerea financiara, refacuta in conformitate cu pretul total rezultat in urma procesului de licitare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 1902
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: Str. Olteni, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti, parter, sala de sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele participante la deschiderea ofertelor trebuie sa detina asupra lor o imputerinicire scrisa din partea operatorului reprezentat.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Agentii economici care descarca prezenta Documentatie de atribuire direct din atasamentul la Invitatia de participare publicata in SEAP au obligatia de a urmari, in SEAP, la rubrica , ,Documentatie si clarificari?, atasarea diverselor comunicari facute de autoritatea contractanta urmare a unor solicitari de clarificare cerute de unii potentiali ofertanti. Necunoasterea acestor comunicari poate conduce la depunerea de oferte neconforme.?Daca la finalizarea rundei de licitatie electronica, exista doua sau mai multe oferte cu pret egal clasate pe primul loc, se va solicita printr-o invitatie (transmisa pe fax) reofertarea financiara in plic inchis doar de la operatorii economici clasati pe primul loc. Plicul cu oferta imbunatatita se va depune la sediul autoritatii contractante din str. Olteni 2-4, sector 3, Bucuresti, parter - registratura la data mentionata in invitatia de participare primita dupa finalizarea rundei de licitatie electronica.? Oferta imbunatatita va fi deschisa in sedinta publica. Ofertarea se va repeta, in caz de pret egal pana la departajarea unei oferte castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, etaj 7, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +04 0213035611, Fax: +04 0213035610, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer