Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOTURISME SI FURGONETA CAROSATA prezentul anunt anulreaza anuntul 30404


Anunt de participare numarul 30599/01.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA FEROVIARA ROMANA - AFER
Adresa postala: Calea Grivitei nr.393, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Palie, Tel.021.307.68.55, Email: [email protected], Fax: 021.307.79.82, Adresa internet (URL): www.afer.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Organism specializat al MT
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AUTOTURISME SI FURGONETA CAROSATAprezentul anunt anulreaza anuntul 30404
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Autoritatea Feroviara Romana nr. 393, sector 1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie autoturisme si furgoneta carosata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: autoturism de capacitate min. 1900 cmc, 1 buc.Lot 2 : autoturism de capacitate min. 1500 cmc, 2 buc.Lot 3 : autoturism de capacitate min. 1500 cmc, 7 buc.Lot 4 : autoturism de capacitate cuprinsa intre 1300-1900 cmc, 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot 1:780 lei, Lot 2:920 lei, Lot 3:2100 lei, Lot 4:300 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, documentatie de atribuire 50 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va completa si prezenta formularul 12 A - Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta obligatorie: se va completa si prezenta formularul 12 B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Nota 1: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excuderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificatul fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de atestare fiscalaValabile la data deschiderii-vor fi eliberate cu cel mult 30 zile inainte de data deschideriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii oferteiCertificat de inregistrare eliberat de oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in masura in care informatiile sunt disponibile. Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate , acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare ; bilantul la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: se vor completa si prezenta : formularul 12 D Declaratie privind lista principalelorlivrari de produse in ultimii 3 aniformularul 12 I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, responsabile cu derularea contractelor. Se vor anexa CV-urile personalului de conducere , precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;certificat de conformitate si calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr. 4/2007 licitatie deschisa
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita la sediul casieriei AFER, pana la deschiderea ofertelor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 10:30
Locul: Calea Grivitei nr. 393, sector 1. Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoane juridice participante la procedura de licitatie deschisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-310.51.80, Email: [email protected], Fax: 021-319.82.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AFER - Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 393, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010719, Romania, Tel.021-307.79.15, Email: [email protected], Fax: 021-316.42.58
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer