Licitatie Publica - AUTOTURISME SI MICROBUZ
Anunt de participare (utilitati) numarul 141148/17.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Adresa postala: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 0254-236407/+40 0254570790, In atentia: Branzea Valentin 0254236408 (int.138), Email: [email protected], Fax: +40 0254236404/+40 0254570481, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A. - SEDIUL SECUNDAR MINTIA
Adresa postala: str. Santierului, nr. 1, Localitatea: Mintia, Cod postal: 337532, Romania, Punct(e) de contact: Elisabeta Pogocsan, Tel. +40 254236407, In atentia: Branzea Valentin int 138, Email: [email protected], Fax: +40 254236404/ +40 254236405, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOTURISME SI MICROBUZ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punct lucru: Mintia, str.Santierului, nr.1, jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOTURISME SI MICROBUZ-Conform Caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111200-0 - Berline (Rev.2)
34111100-9-Breakuri (Rev.2)
34113300-5-Vehicule de teren (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
11 buc
Valoarea estimata fara TVA: 866, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17.336, 00 lei si se va imparti in 4 loturi, lot 1=7836 lei, lot 2=2700 lei, lot 3=2720 lei, lot 4=4080 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare si se va constitui conf.art.86 din HG 925/2006 .Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.(Formularul A109)In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa ca nefoandata, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 3918 lei pentru lotul 1, suma de 1350 lei pentru lotul 2, suma de1360 lei pentru lotul 3 si suma de 2040 lei pentru lotul 4 din garantia de participare, retinerea se va face in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(Formular 12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12B)
Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta (Formular A104)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular A106)
Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Formularul A106 Se solicita certificat Constatator emis de Oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a oferteisi se va prezenta in original, copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
Ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, pentru conformitate, prezentarea acestuia in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor identice ca pret clasate pe primul loc, pentru a se putea departaja, operatorii economici vor prezenta o noua oferta in SEAP, la o data ulterioara - precizata in scris de catre autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUINEDOARA S.A.
Adresa postala: Str.Paroseni, nr.1, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336520, Romania, Tel. +40 2542570790, Email: [email protected], Fax: +40 254570481, Adresa internet (URL): www.termodeva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 07:44