Licitatie Publica - autoutilitare 4x4
Anunt de participare numarul 144337/15.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: Ing.Stasiuc Iulian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: Bdul 1 Mi nr.6, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou mecanizare, Tel. +40 230217685, In atentia: Ing.Stasiuc Iulian, Fax: +40 230521783
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
autoutilitare 4x4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie prin leasing financiara a 10 autoutilitare 4x4 pentru efectuarea de transporturi de materiale necesare lucrarilor specifice din silvicultura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 305, 823.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 26491 lei (cursul valutar din 14.05.2013-1 euro=4, 3311 lei). Pentru IMM-uri garantia de paticiparepoate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICESUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la data limita de depunere a ofertelor , cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. Gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrum. de gar. (formular 11), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului. Nota: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de gar. trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastrudirector tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Iulian Stasiuc- sef birou mecanizare, ing.Lazar
Constantin-responsabil achizitii.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anteriora
lunii in care se depun ofertele;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12
acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o
medie a cifrei de afaceri globale, in ultimii 3 ani , cel putin egala cu 2649104 lei (pentru echivalenta de 1 euro=4, 3311 lei din data de 14.05.2013)
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar
lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
(calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
privati.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin un service auto (propriu /cu contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) pentru efectuarea intretinerii masinilor in perioada de garantie.
Se va prezenta orice act doveditor de propietate sau inchiriere, etc.Cerinte minime :
1.Unitatea service trebuie sa aiba sediul pe raza teritorial administrativa a
judetului Suceava.
Cerinta nr.1
Certificare ISO 9001:2008
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001(sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la specificul contractului- conform cod CAEN ofertant.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Nota : Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: (minim 15 zile, maxim 60 zile) - de la data incheierii contractului pana la data semnarii receptiei produselor
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 10:00
Locul: sediul Directiei Silvice Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentat imputernicit al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul pentru exercitarea cailor de atac conform art.256^2 lit. a 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: Bdul 1Mai nr 6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2013 11:05