Licitatie Publica - AUTOVEHICULE
Anunt de participare (utilitati) numarul 146970/02.10.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: Laurentiu GEORGESCU, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) - Documentatia de atribuire este anexata la anuntul de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala-autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A.Bucuresti , Cod postal: 010458 , Romania , Tel.+40 213185258 , Email: [email protected] , Fax: +40 213129146 , Adresa internet (URL): www.cnu.ro
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 9 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 209, 711.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori maxime estimate anuale: 2013 - 718.282, 81 lei fara TVA, 2014 - 491.428, 51 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?AUTOVEHICULE? prin Programul de Stimulare a Innoirii Parcului Auto National (Ordin MMMC nr. 1239 / 2013)
?Autovehicul cu 7 locuri - cod CPV: 34110000-1??Berline 5 locuri? cod CPV: 34111200-0
?Vehicule de teren 4x4? cod CPV: 34113300-5
cu caracteristicile tehnice si in cantitatile mentionate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
34111200-0-Berline (Rev.2)
34113300-5-Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?AUTOVEHICULE? prin Programul de Stimulare a Innoirii Parcului Auto National (Ordin MMMC nr. 1239 / 2013)
?Autovehicul cu 7 locuri - cod CPV: 34110000-1? Cantitate minma 2 buc., Cantitate maxima 6 buc., ?Berline 5 locuri? cod CPV: 34111200-0, Cantitate minma 2 buc., Cantitate maxima 7 buc.
?Vehicule de teren 4x4? cod CPV: 34113300-5, Cantitate minma 2 buc., Cantitate maxima 9 buc.
cu caracteristicile tehnice si in cantitatile mentionate in Caietul de Sarcini.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 01.09.2013 ? 20.11.2014.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 01 ? 15.10.2013; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.05.2014.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 209, 711.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum= 11100, 17Lei, Lot 1=3294, 28;Lot2=3495, 11;Lot3=4310, 78.Valabilitate: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; Mod constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 1)-depus in original, la registratura Companiei Nationale a Uraniului S.A., pana la termenul limita de depunere a ofertelor prevazut in anuntul de participare, in zilele lucratoare luni-joi, orele 08.00รท 16:30 si vineri orele 08.00-14.00, fiind totodata transmisa si in SEAP sub forma de document scanat, alaturi de celelate documente aferente criteriilor de calificare si propunerii tehnice, conform art. 18 din HG 1660/2006 b)ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? depus in copie cu mentiunea "conform cu originalul" prin intermediul SEAP, sub forma de document scanat, impreuna cu documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare si cu documentele componente ale propunerii tehnice, pana la data si ora limita de depunere a fertelor prevazute in anuntul de participare, conform art. 18 din HG 1660/2006. Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Daca ofertantul depune contestatie si este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma aferenta lotului la care a participat, calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul de schimb comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, va fi constitutita de catre furnizor in conformitate cu art. 90 al. (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Surse proprii ale autoritatii contractante si tichete valorice emise de Administratia Fondului pentru Mediu, prin Programul de Stimulare a Innoirii Parcului Auto National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularele C1, C2 si C4 vor fi prezentate atat de ofertant, cat si, daca exista, de asociat si tert sustinator. Daca exista subcontractanti, acestia vor completa Formularul C4. 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".Datele cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Pentru operatorii economici clasati pe primul loc, dar cu preturi egale, pretul poate fi imbunatatit pana la valoarea pe care o stabileste fiecare ofertant. Daca ofertan?ii clasa?i pe locurile 2 pana la 9 au pre?uri egale, elementul reofertarii fiind pre?ul, acesta din urma (pre?ul), nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locurile 1 pana la 8 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cu respectarea prevederilor art. 256^2 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A. - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2013 11:46