Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOVEHICULE


Anunt de participare (utilitati) numarul 148264/30.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Andi Ion, Tel. +40 269803201, In atentia: Serv.Licitatii, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SNTGN TRANSGAZ SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOVEHICULE (- LOT 1Autoutilitare deservire mentenanta sector TGN, - LOT 2Autoturisme teren)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOVEHICULE (- LOT 1Autoutilitare deservire mentenanta sector TGN(134.000 lei/buc, 20 buc.) - LOT 2Autoturisme teren(64.500 lei/buc, 3 buc.)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 873, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: G1 =53600 lei; G2 =3870 lei;
- pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza cursul de schimb BNR leu/alta valuta valabil la data de 09.12.2013;
-mod de constituire: OP inclusiv virament bancar in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 100 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine sumele de 6877, 99 lei Lot 1, 1935 lei Lot 2) cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1)din HG 925/2006 modificata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare din surse proprii-mod de plata cu OP la livrare, pe baza de factura proforma in termen de 1 zi de la primirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A-situatia personala, neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privire
la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata : (declaratie pe proprie raspundere, persoanele cu functie de
decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRUDirector General, GHEORGHE HATEGAN Director General Adj. MARIUS LUPEAN Director Departament, TATARU ION Director Departament , IDU OLGA Director Directie, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Sef Serviciu, ANA PINTEA Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, , PINZAR ADELA Director Directie, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE Sef Serviciu, ION ANDI MARIAN Sef Serviciu, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABO ALEXANDRA Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, POPOVICI OVIDIU subinginer , FLORIN COSMA Director Departament, PAUL STEFAN IONSef serviciu), Formular 12E - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente); -documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional) - Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezenta cifra de afaceri de minim2680000 lei pentru lot 1, respectiv 193500lei pentru lot 2 ; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata cel putinegala cu valoarea estimata a contractului, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori).
-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR.
- In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i de alta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?ia economica-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm. Persoana care asigura sus?inerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata
Modalitatea de indeplinire
completare Formularul IV.3.,
- bilant contabil din anul 2012 vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
Modalitatea de indeplinire
copie bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, - Experienta similara minima solicitata egala cu½ din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte Exp.sim.minima1= 1.340.000 lei. Exp.sim.minima2= 96.750 lei (ofertantul va face dovada furnizarii de produse similare cu obiectului contractului, prin unul sau mai multe contracte cu valoari cumulate de minim: 1.340.000 lei pt. Lotul 1 si minim 96.750 lei pt. Lotul 2, SAU ORICE ALTE DOCUMENTE/ CERTIFICARI DIN CARE REZULTA INDEPLINIREA CERINTEI)
-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Modalitatea de indeplinire
Formular 12F ,
certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
copie certificat de implementare al sistemului de management al
calitatii conform ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Precizari specifice: a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul b) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit, ? NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, modificata c) Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice ?Sistemul informatic va pune instantaneu, la dispozitia tuturor ofertantilor, informatiile privind cea mai buna oferta financiara respectiv numarul de participanti inscrisi 2.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); 3. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact 4. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore 5. Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti 6.Ofertantul situat pe primul loc dupa incheierea rundei de licitatie electronica va transmite in 2 zile lucratoare propunerea financiara revizuita (formular de oferta si centralizatoare de preturi)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Nr. DD/35626 / 19.11.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S011-014314 din 16.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2014 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2014 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 10:00
Locul: SNTGN TRANSGAZ SA Medias, P-ta Constantin Motas nr.1, jud. Sibiu, Serviciul Licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti (copie buletin/carte identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-in cazul ofertelor cu acelasi pret situate pe primul loc dupa faza electronica se va proceda la reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 modificata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA Medias Directia Juridica
Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr.1, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40 269803091, Fax: +40 269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer