Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AUTOVEHICULE BERLINE CU 5 LOCURI


Anunt de participare (utilitati) numarul 147587/29.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 213185258, In atentia: d-lui Cosmin CRACIUN, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Documentatia de atribuire se obtine din S.E.A.P. (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) de la adresa URL: http: //www.e-licitatie.ro fiind anexata prezentului anunt de participare
Adresa postala: -, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ofertele se vor depune in S.E.A.P. la adresa URL: http: //www.e-licitatie.ro anexate prezentului anunt de participare - conform prevederilor mentionate la cap. IV.4
Adresa postala: -, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 213032997, Adresa internet (URL): http: //www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8, lit. d) din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AUTOVEHICULE BERLINE CU 5 LOCURI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului S.A., Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Bucuresti,
Cod postal: 010458, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de autovehicule berline cu 5 locuri conform cantitatii si celorlalte specificatii enuntate in cadrul caietului de sarcini al prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111200-0 - Berline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a 2 buc. autovehicule berline cu 5 locuri conform specificatiilor enuntate in cadrul caietului de sarcini al prezentei documentatii de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 130, 351RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1) Cuantumul garantiei de participare: 2.607, 00 Lei.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.3) Modul de constituire al garantiei de participare: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art. 86, alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006, depus in original conform prevederilor subcap. IV.4.3), lit. c), punctul 1) din prezenta fisa de date a achizitiei, saub) prin virament bancar, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere al ofertelor, in contul autoritatii contractante identificat prin codul IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD ? Groupe Societe Generale ? Agentia Vitan (C.U.I.: 10254529; C.I.F.: J40/1271/1998), depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform prevederilor subcap. IV.4.3), lit. c), punctul 2) din aceeasi fisa de date, sauc) prin depunerea in numerar, in copie conform prevederilor subcap. IV.4.3), lit. c), punctul 3) din aceeasi fisa de date.4) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa intr-o alta moneda se va face la cursul de schimb RON/MONEDA comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.5) Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006.6) In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 0, 00 Lei (valoarea estimata a contractului fiind mai mica decat pragul minim impus de prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, acestea nu se aplica). 1) Cuantumul garantiei de buna executie: echivalentul cotei procentuale de 5, 00% din valoarea totala fara T.V.A. a contractului.2) Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: cea incepand cu data constituirii ei pana la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului de achizitie publica.3) Modul de constituire al garantiei de buna executie: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, saub) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, corespunzator optiunii mentionate de catre ofertant in cadrul formularului de oferta completat in conformitate cu formularul nr. 10A din cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire. Neinscrierea in cadrul acestuia a niciuneia dintre optiunile precizate anterior atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.4) Garantia de buna executie va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 92, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii din categoria investitiilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A) Incadrarea in prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Ofertantul va prezenta, in original, certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, intocmit in conformitate cu formularul 1 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.B) Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12C prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre ofertantul asociat, subcontractantul si tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv persoanele ce au legatura cu procedura de atribuire precum si persoanele ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire, sunt urmatoarele: 1)Ioan MORARU2)Aurelian VOICU3)Stefi Clarisa MUSAT4)Daniela MOTATAIANU5)Alina Gabriela GAJER6)Ada Cecilia IONESCU7)Gheorghe SOCU8)Nicoleta-Cristina MIHALACHE9)Adriana VINTILESCU10) Bianca PATRASCU11) Cosmin CRACIUN12) Adrian Eugen CRETU13) Dragos-Ionut PUIA14) Laurentiu Cristian GEORGESCU15) Anda Roxana PISTOL16) Tiberiu RADIC17) Cristian Ovidiu ANDREESCU18) Stefan PITEAC) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12A prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.D) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: Ofertantul va prezenta, in original, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita in conformitate cu formularul 12B prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.Nota: - Acest document va fi prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, de asemenea, in original;
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celui prevazut imediat anterior sau respectivul document nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Alte documente care vor insoti oferta, respectiv privitoare la: E) Date de identificare si contact ale ofertantului din care vor fi culese datele referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN, cod postal, necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, intocmirii contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator precum si elaborarii anuntului de atribuire al acestui contract: Ofertantul va prezenta, in original, datele de identificare si contact, intocmite in conformitate cu formularul B2 prezentat in cadrul modelelor de formulare ale prezentei documentatii de atribuire.F) Angajarea ofertantului si/sau reprezentarea acestuia in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Ofertantul va prezenta, in original, doar in cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al acestuia, imputernicirea scrisa prin care semnatarul ei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, imputernicire care va contine in mod expres limitele acestui mandat. G) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica romana, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/judetului la care acesta este inregistrat, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: - Informatiile cuprinse in cadrul certificatului constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul care se va clasa pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va transmite certificatul constatator, in original sau copie legalizata.G) Demonstrarea de catre ofertant, persoana juridica/fizica straina, a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale: Ofertantul va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in oricare dintre urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: - Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul care se va clasa pe primul loc in urma aplicarii criteriului de atribuire, va transmite aceste documente, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Documentele reprezentand caietul de sarcini, modelele de formularele si clauzele contractuale obligatorii (proiectul de contract) sunt atasate prezentei documentatii in format electronic, semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. In cazul in care nu detineti un astfel de certificat calificat, pentru a putea vizualiza continutul acestor documente, descarcati una dintre aplicatiile informatice dedicate in acest scop, accesibile prin internet si oferite gratuit de catre furnizorii acreditati pentru astfel de servicii de certificare.2) Prin sintagma ?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? se va intelege acea reproductie lizibila a unui act pe care apare mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura persoanei care angajeaza patrimonial in mod legal ofertantul sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de catre persoana imputernicita de catre aceasta, stampila ofertantului si data in care aceasta inscrie respectiva mentiune.3) Toate documentele: a) emise de catre ofertant vor fi semnate de catre persoana care angajeaza patrimonial ofertantul sau, daca o astfel de facilitate i-a fost permisa, de catre o persoana imputernicita de catre aceasta, in acest caz, imputernicirea scrisa trebuind sa fie expresa si transmisa in forma originala, prin intermediul S.E.A.P., in format electronic sub forma de document scanat, semnat cu semnatura electronica, impreuna cu documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare si cu documentele componente ale propunerii tehnice, pana la data si ora ? limita de depunere a ofertelor prevazuta in cadrul anuntului de participare pentru prezenta procedura de atribuire.b) solicitate vor trebui sa fie in perioada de valabilitate inscrisa pe acestea, sau stabilite prin dispozitii legale referitoare la acestea, valabilitatea acestor documente fiind stabilita prin raportare la data limita de depunere a ofertelor;c) vor fi emise de catre ofertant cu numar/data de inregistrare spre iesire, vor fi semnate, stampilate si vor avea inscrise in mod lizibil numele si functia persoanei care semneaza aceste documente;d) vor fi insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana in cazul in care sunt emise de catre organisme/autoritati straine.4) Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale este urmatorul: In cazul in care autoritatea contractanta constata faptul ca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc si contin, in cadrul propunerii financiare criptate in S.E.A.P., preturi egale, tinand cont de faptul ca procedura de atribuire aplicata este de tip ?Licitatie deschisa? cu modalitatea de desfasurare a acesteia de tip ?Online?, aceasta va solicita clarificari, prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre ofertantii respectivi a documentelor aferente propunerii financiare care sa contina noi valori ofertate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in termenul de exercitare a caii de atac prevazut la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie, Contencios Juridic al Companiei Nationale a Uraniului S.A.
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer