Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autovehicule de teren


Anunt de participare (utilitati) numarul 133107/16.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 1, Tel. +40 241664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autovehicule de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SCRAJASA, strada Calarasi, nr.22-24, Constanta, Romania
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract sectorial de furnizare, finantat prin leasing financiar.Obiectul contractului:
a) Furnizare prin leasing financiar, cu optiunea de cumparae a 9 buc. autovehicule de teren, conform cerintelor din Caietul de sarcini si Specificatia Tehnica.
b) Contractul angajeaza atat furnizarea produselor cat si prestarea serviciilor de leasing financiar pe o perioada de 36 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 9 buc. autovehicule de teren, conform cerintelor din Caietul de sarcini si Specificatia Tehnica si prestarea serviciilor de leasing financiar.
Valoarea estimata fara TVA: 893, 238RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 9.000RON.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere aofertei.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006.Modul de constituire recomandat: a) prin prezentarea unei scrisori de garantie bancara sau prin depunerea la registratura autoritatii contractante SC RAJA SA, odata cu oferta, a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, in contulS.C. RAJAS.A., nr. RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001, deschis laB.C.R. Sucursala Constanta .In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, acesta are obligatia sa anexeze la documentul de constituire a garantiei, o declaratie in care trebuie sa precizeze contul si banca unde se va restitui garantia de participare. In lipsa declaratiei, garantia va fi restituita in contul din care a fost efectuata plata.4. Operatorii economici care beneficiaza de facilitatile Legii nr. 346/14.07.2004, actualizata ( reducerea cu 50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie), vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata in conformitate cuFormularul 4 din Sectiunea III. In procent de 7 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: a)prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care trebuie sa respecte cerintele prevazute in HG 925/2006, art. 86 alin 2 si 3, sau, b) prin deschiderea unui cont de garantie de buna executie in numele furnizorului, inchis pentru acesta dar la dispozitia autoritatii contractante. La deschiderea contului furnizorul are obligatia sa vireze in cont 7% din pretul contractului fara TVA.Achizitorul va semna contractul de leasing financiar numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura
Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.
Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 dinSectiunea III.
Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III.
Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 siart. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sunt: Felix Stroe-Director General, Aurel Presura- Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija-Director Juridic, Niculae Musat Director Calitate Resurse Umane.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3 din Sectiunea III.
Cerinta nr.5.- Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna aterioara celeiin care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscalase vor prezenta in original/copie legalizata /copii conforme cu originalul. Cerinta nr.1a)? pentru persoane juridice romane/straine- Certificat constatator, eliberat de OficiulRegistrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor si/sauprestarea serviciilor de leasing solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).
b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (2009-2011)
Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au furnizat cel putin 3 produse similare.
Cerinta nr. 2- Informatii privind asociatii /subcontractantii/ tertii sustinatori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2012 13:00
Locul: la sediul S.C. RAJA S.A. Constanta, str. Calarasi nr.22-24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantiiimputerniciti ai operatorilor economici, observatorulU.C.V.A.P, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.6.1) Conditiide participare: a)Pentru fiecare asociat: Prezentarea documentelor cerute la punctele III.2.1, III.2.2; III.2.3 si III.2.4.Prezentarea acordului de asociere (numai de catre leaderul de asociere), completat, semnat de parti si stampilat - Formularul 8 din Sectiunea III.b)Pentru fiecare subcontractant: prezentarea documentelor cerute la punctul III.2.1.b)( atestate/autorizatii/certificate pentru demonstrarea capacitatii de exercitare aactivitatii profesionale pentru partea de implicare in contract), prezentarea de documente, in original, privind resurse umane/tehnice pentru partea de implicare in contract;c)Pentru fiecare tert sustinator: prezentarea Angajamentului ferm de sustinere, incheiat in forma autentica, in care sa fie precizat concret cerinta/cerintele pentru care acorda sustinerea; prezentarea documentelor cerute la punctul III.2.1.a) ? Cerintele nr.3, nr.4 si nr. 5; prezentarea tuturor documentelor solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea.VI.6.2)Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute la :1. La adresa mentionata anterior cu mentiunea ?In atentia Serviciului Achizitii Publice 1 ? referitor la procedura de atribuire a contractului sectorial de furnizare ?Autovehicule de teren?.2.Orice informatie si /sau clarificare trebuie sa fie formulata in scris in limba romana.Documentele scrise pot fi depuse la registratura autoritatii contractante sau transmise prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a) prin posta;b) prin fax la numarul +40 241662577;+40 241661940;c) prin orice combinatie a celor prevazute la lit. a) - b)VI.6.3) Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, clasate pe locul I: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis.Contractul va fi atribuit ofertantului a carei propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer