Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autovehicule de teren


Anunt de participare (utilitati) numarul 134843/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice 1, Tel. +40 241664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autovehicule de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SCRAJASA, strada Calarasi, nr.22-24, Constanta, Romania.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract sectorial de furnizare, finantat prin leasing financiar.Furnizare prin leasing financiar, cu optiunea de cumparae a 3 buc. autovehicule de teren. Pentru achizitia produselor se incheie un singur contract care trebuie sa angajeze atat furnizarea produselor cat si prestarea serviciilor de leasing financiar pe o perioada de 36 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 3 buc. autovehicule de teren, conform cerintelor din Caietul de sarcini si Specificatia Tehnica si prestarea serviciilor de leasing financiar.
Valoarea estimata fara TVA: 297, 746RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
37 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei de participare: 3000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin(1)din HG 925/2006.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma va fi virata in contul S.C. RAJA S.A., nr. RO36 RNCB 0114014937350001 deschis la BCRSucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui cu scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul B din Sectiunea III.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Operatorii economici incadrati conform Legii nr.346/14.07.2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a criteriilor legate de: cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere, utilizandFormularul 4 din Sectiunea III. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din valoarea fara TVA a contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art.90 alin.3)din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului.Achizitorul va semna contractul de leasing numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie, in cuantum de 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura.
Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.
Nota: Avand in vedere ca obiectul contractului este de furnizare produse si prestare servicii de leasing financiar, pe o perioada de 36 de luni si procedura este organizata pentru atribuirea unui singur contract, la declararea calitatii de participant la procedura se va avea in vedere urmatoarele:
a) Furnizorii de echipamente pot participain nume propriu numai in situatia in care asigura in nume propriu si serviciile de leasing financiar;
b) Ofertantii care asigura serviciile de leasing financiar, pot participa in nume propriu, in cazulin care furnizorul de echipamenteeste declarat subcontractant.
c) Pentru incheierea unui contract tripartit (utilizator, finantator si furnizor), ofertantiipot participa, in asociere, conform art.44 din OUG 34/2006.
Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 dinSectiunea III.
Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III.
Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3a din Sectiunea III.
Cerinta nr.5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/ copii conforme cu originalul.
Cerinta nr.6-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in SC RAJA SA sunt: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Niculae Musat- Director Calitate Resurse Umane, Mariana Munteanu- Sef serviciu achizitii publice1, Paraschiva Dumitru -Responsabil de contract. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3b din Sectiunea III. Cerinta nr.1a)? pentru persoane juridice romane/straine- Certificat constatator, eliberat de OficiulRegistrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor si/sauprestarea serviciilor de leasing solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).
b) pentru persoane fizice romane/straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract.
Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani .
Din lista prezentata, ofertantii vor face dovada ca in ultimii 3 ani au finalizat un contract de furnizarecare a avut ca obiect furnizarea a cel putin 1 produs similar.
Cerinta nr. 2Informatii privind asociatii /subcontractantii
Cerinta 3
Sustinerea tehnica, daca este cazul
Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 13:00
Locul: La sediulSC RAJA SA, str. Calarasi, nr.22-24, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai operatoriloreconomici, observatorul U.C.V.A.P., daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Alte informatii si/sau clarificari pot fi obtinute la: La adresa mentionata anterior cu mentiunea ?In atentia Serviciului Achizitii Publice 1 ? referitor la procedura de atribuire a contractului sectorial de furnizare ?Autovehicule de teren?.Orice informatie si /sau clarificare trebuie sa fie formulata in scris in limba romana. Documentele pot fi depuse la registratura autoritatii contractante sau transmise prin oricare dintre urmatoarele modalitati: a) prin posta;b) prin fax la numarul +40 241662577;+40 241661940;c) prin orice combinatie a celor prevazute la lit.a)- b).2.Modalitatea de departajare a ofertelor cu pret egal, clasate pe locul I: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - SC RAJA SA
Adresa postala: Str. Calarasi, nr. 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. +40 241664046, Email: [email protected], Fax: +40 241662577, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer