Licitatie Publica - Autovehicule pentru colectarea deseurilor menajere
Anunt de participare numarul 56891/28.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA INSURATEI
Adresa postala: STRADA SOSEAUA BRAILEI NR.18, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 815300, Romania, Punct(e) de contact: IONEL GHEORGHE, Tel.0239660312, Email: [email protected], Fax: 0239660480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Autovehicule pentru colectarea deseurilor menajere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: orasul Insuratei, strada Soseaua Brailei nr.18, judetul Braila, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 2 buc.autogunoiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc.autogunoiere
Valoarea estimata fara TVA: 134, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 2600 euro sau echivalent in lei(curs infoeuro luna iunie 2008:1 euro=3, 6445 lei); Garantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE 2005 CES - RO 2005/017-553.04.01.04.01.12si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere, daca oferta comuna va fi declarata castigatoare, fara a crea o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 94/2007;
-Certificate de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privind plata obligatiilor la zi, fata de bugetul de stat(bugetul consolidat) si bugetul local;
-Certificat unic de inregistrare;
-Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Autorizatie de functionare/altele echivalente, valabila pentru anul 2008;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente;
-Informatii generale(nivel minim impus pentru cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani - 400.000 euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani(cerinta minima-realizarea a cel putin un contract similar finalizat in valoare de minim 134.000 euro);
-Recomandari de la minim 2 beneficiari;
-Autorizatie de la producator in cazul comerciantilor;
-Mostre, descrieri si/sau fotografii;
-Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S64-086467 din 02.04.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 13:30
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Insuratei, str.Soseaua Brailei nr.18, jud.Braila, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori autorizati si invitati ai autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare-2005 "Coeziune economica si sociala- Schema de investitii pentru sprijinirea sectorului public in sectoare prioritare de mediu"
VI.3) Alte informatii
Achizitia face parte din cadrul proiectului;"Implementarea unui sistem de management al deseurilor in orasul Insuratei si satele componente".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Strada Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/646022, Email: [email protected], Fax: 0236/646027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal(art.67/OUG 94/2007)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI INSURATEI(COMP.URBANISM)
Adresa postala: Strada Soseaua Brailei nr.18, Localitatea: Insuratei, Cod postal: 815300, Romania, Tel.0239/660312, Email: [email protected], Fax: 0239/660480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 12:39