Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Autovidanje


Anunt de participare (utilitati) numarul 141264/22.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Barajului nr.6, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Paul Radut, Tel. +40 265404154, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Autovidanje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului: str.Barajului nr.6, Tg.Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autovidanje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144520-9 - Autocisterne pentru transportul apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Formularul 12 din cadrul Capitolului III cuprinde informatiile privind obiectul contractului si cantitatea solicitataAutovidanje-3buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 980, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 39.600 lei(data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; (data la care se va face echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare in SEAP)In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinseCuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: 5.760 leiGarantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata. Cuantumul garantiei de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari care devine anexa la contract Prevederile Art. 86 alin 2-4 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator.- daca partile convin, prin retineri succesive, din plata cuvenita din facturile partiale, in conditiile art.90 alin.3 din HG 925/2006 actualizata. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art 92 alin 1 din HG 925/2006 actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III Formulare
Cerinta nr.2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare
(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului)
Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director Emil Lucaci, Director Economic Inlocuitor ec Dorina Hasegan, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Mecanic ing. Cristian Cioban, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, Sef Birou Contracte cons.jur Madalina Pirlea, Sef Serviciu Dezv.Mecano-Energetic ing. Marcel Pszota, ing Adrian Pop, ec Dan Obreja, Sef Birou Juridic cj. Radu Lechintan, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Cristian Ilinca, ec. Paul Radut, (acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).
Cerinta nr.4
Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III Formulare
Cerinta nr.5
Se va completa Formularul 1.D din capitolul III Formulare
Un ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura:
a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei oferte
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) valabil, real, actual la data limita de depunere ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
Toate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, suu copie certificata , ,conform cu originalul, , si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
-Fisa de informatii generale
-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: 3.960.000 leiCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor livrari, va avea ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, efectuat in ultimii 3 (trei) ani, cu o valoare de cel putin: 1.980.000 lei
Experienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR conform anului in care a fost incheiat contractul, respectiv: 2009 - 4, 2373 lei; 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei.
Cerinta nr.2
- contractul prezentat pentru dovedirea experientei similare seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul contractului prezentat,
Capacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata
Cerinta nr.1
SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind managementul calitati trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
94%
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul de evaluare ??pretul ofertei??, se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru preturi ofertate mai mari decat cel prevazut la lit. a): P(n) = (pret minim/pret (n)) x punctajul acordat
2.
Cheltuieli de intretinere
2%
Descriere: Componenta tehnica-Punctajul pentru factorul de evaluare ? Cheltuieli de intretinere? se acorda astfel: a) pentru cele mai scazute cheltuielile de intretinere ofertate(cheltuielile cu reviziile in garantie pentru intervalul de 0-100.000 km parcursi(autosasiu) si 0-2000 ore de functionare suprastructura) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv(2 puncte);b) pentru cheltuieli mai mari decat cel prevazut la lit.a), punctajul se acorda astfel: Pn = (cheltuieli minime/cheltuieli n) x punctajul acordat.
3.
termen de garantie
2%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ??termen de garantie?, se acorda astfel: maxim 2 p( termen de garantie- minim 2 ani) 1) pentru un termen de garantie de garantie mai mic de 2 ani oferta va fi declarata neconforma2) pentru un termen de garantie egal cu 2 ani se va acorda 1punct3) pentru un termen de garantie egal sau mai mare de 3 ani se va acorda 2 puncteTermenele de garantie vor fi exprimate obligatoriu in ani calendaristici. Nuse accepta divizarea acestora in luni sau zile calendaristice;
4.
Termen de livrare
2%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ??termen de livrare??, se acorda astfel: maxim 2 puncte1) pentru un termen de livrare mai mic sau egal cu 130 de zile ? 2 puncte2) pentru un termen de livrare cuprins intre 131 de zile si 180 de zile inclusiv ? 1 punct;3) pentru un termen de livrare mai mare de 180 de zile oferta va fi declarata neconforma. Termenele de livrare vor fi exprimate obligatoriu in zile calendaristice. Nu se accepta prezentarea termenelor de livrare in luni calendaristice.
Punctaj maxim componenta tehnica: 6
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2013 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2013 10:00
Locul: SNGN Romgaz SA STTM Tg Mures, str Barajului, nr 6, Tg Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi puctaj, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.Se vor prezenta modelele de contracte de furnizare si service (cap IV, neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior.In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si/sau prevederi legale.In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si/sau prevederi legale.Daca autoritatea contractanta nu este de acord cu aceste modificari, va comunica acest fapt ofertantului, iar daca acesta isi mentine pozitia, oferta va fi considerata neconforma conform art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.Documentele solicitate prin documenatatia de atribuire sunt obligatorii. Se vor solicita completari si clarificari doar la documentele depuse.Ofertantul poate uza de prevederile art.11 alin 4 din HG 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante pe care orice persoana care se considera vatamata il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - STTMTg MuresBiroul Juridic
Adresa postala: str. Barajului, nr.6, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540191, Romania, Tel. +40 265250501, Fax: +40 265306098
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer