Licitatie Publica - Autovidanje
Valoarea Contractului:
1.834.956 RON
Castigatorul Licitatiei: SPS-VKP SRO
1.834.956 RON
Castigatorul Licitatiei: SPS-VKP SRO
Anunt de atribuire numarul 141264/16.07.2013
Informatii anunt de participare asociat 138347
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Barajului nr.6, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540191, Romania, Punct(e) de contact: Paul Radut, Tel. +40 265404154, Email: [email protected], Fax: +40 265306098, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Autovidanje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului: str.Barajului nr.6, Tg.Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autovidanje
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144520-9 - Autocisterne pentru transportul apelor reziduale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 834, 956RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S248-411368din27.12.2012
Contract nr: 73 Denumirea: Furnizare autovidanje
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SPS-VKP SRO
Adresa postala: str. Tovarni, nr.123, Localitatea: Slatinany, Cod postal: 1234, Czech Republic, Tel. +420 469699469, Fax: +420 469699437
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1980000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1788609.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 74 Denumirea: Intretinere si reparatii in perioada de garantie
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2013
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SPS-VKP SRO
Adresa postala: str. Tovarni, nr.123, Localitatea: Slatinany, Cod postal: 1234, Czech Republic, Tel. +420 469699469, Fax: +420 469699437
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1980000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 46347.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi puctaj, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare.Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.Se va completata Anexa 1 cuprinsa in Capitolul III.Se vor prezenta modelele de contracte de furnizare si service (cap IV, neprezentarea modelului de contract semnat si stampilat la deschiderea ofertelor, se considera acceptare tacita de catre ofertant a clauzelor contractuale, acestea nemaiputand fi modificate ulterior.In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si/sau prevederi legale.In situatia in care ofertantul nu este de acord cu clauzele contractuale prevazute in proiectul de contract, acesta va include in oferta si propunerile de modificare sau adaugare a unor clauze, insotite de justificari si/sau prevederi legale.Daca autoritatea contractanta nu este de acord cu aceste modificari, va comunica acest fapt ofertantului, iar daca acesta isi mentine pozitia, oferta va fi considerata neconforma conform art. 36, alin.2, literele a si b, din HG 925/2006.Documentele solicitate prin documenatatia de atribuire sunt obligatorii. Se vor solicita completari si clarificari doar la documentele depuse.Ofertantul poate uza de prevederile art.11 alin 4 din HG 925/2006
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Mures- sectia comerciala
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. +40 265262010, Fax: +40 265311827
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 13:18