Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Balante de precizie


Anunt de participare numarul 145580/07.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Victor-Adrian Meca, Tel. +40 213320954, In atentia: Bogdan Avram, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Avram, Tel. +40 213320954, In atentia: Bogdan Avram, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Serviciul Achizitii Publice. Daca, din motive tehnice, nu este posibila atasarea acesteia in SEAP: - de la sediul achizitorului ? gratuit, pe suport hartie, in urma unei solicitari scrise in zilele L-V 08:00 - 16:00, pt. orice op. ec. care o ridica direct;
-prin posta ? pe suport hartie (cu plata taxelor postale aferente, in cazul in care op. ec. solicita in scris transmiterea docum. de atribuire);, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Avram, Tel. +40 213320954, In atentia: Bogdan Avram, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Locul de depunere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, secretariat director general, etaj 1. Locul de deschidere a ofertelor: Sos. Vitan Barzesti, nr.11, sector 4, Bucuresti, Romania, corp cladire A, Sala de conferinte Stefan C. Hepites., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Avram, Tel. +40 213320954, In atentia: Bogdan Avram, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Balante de precizie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala, situat in Sos Vitan Barzesti, nr. 11, Bucuresti, sector 4, Romania, tel. 021.332.09.54, fax: 021 332.06.15, intentioneaza sa achizitioneze pentru unitatile din structura si subordinea sa fara personalitate juridica, in functie de necesitati si in limita bugetului aprobat, Balante de precizie.Acestea sunt detaliate in Sectiunea Caiet de sarcini, precum si in Anexa B, pentru fiecare lot in parte.a)Codul CPV/denumirea codului CPV principal:
38310000-1 / Balante de precizie
b)Codul CPV/denumirea codului CPV secundar:
51000000-9 / Servicii de instalare (cu exceptia programelor software);
60000000-8 / Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri);
79632000-3 / Servicii de formare a personalului.Furnizorul are obligatia sa transporte, sa monteze/instaleze, sa configureze si sa puna in functiune produsul la destinatia finala, asigurand instruirea personalului beneficiarului, prin personal specializat;Transportul, instructajul, configurarea si montarea/instalarea (inclusiv manopera, conexiuni diverse si orice dispozitive/accesorii speciale necesare functionarii) vor fi incluse in pretul produsului;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38310000-1 - Balante de precizie (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
79632000-3-Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTI? Balanta ? Comparator electronic de masa 20 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 120.161, 29 lei fara TVA.
LOT II? Balanta de precizie ? Comparator electronic de masa 500 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 135.483, 87 lei fara TVA.
LOT III ? Balanta de precizie 6200 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 8.064, 52 lei fara TVA.
LOT IV? Balanta comparator ? Comparator electronic de masa 2300 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 76.612, 90 lei fara TVA.
LOT V? Balanta electronica etalon 12000 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 8.064, 52 lei fara TVA.
LOT VI? Balanta electronica portabila 2100 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 11.290, 32 lei fara TVA.
LOT VII ? Balanta electronica de precizie 2200 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 8.870, 97 lei fara TVA
LOT VIII ? Balanta ? Comparator electronic de masa 2300 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 45.967, 74 lei fara TVA.
LOT IX ? Balanta ? Comparator electronic de masa 200 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 26.612, 90 lei fara TVA.
LOT X? Balanta ? Comparator electronic de masa 5010 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 28.225, 81 lei fara TVA.
LOT XI? Balanta ? Comparator electronic de masa 21000 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 7.258, 06 lei fara TVA.
LOT XII ? Balanta ? Comparator electronic de masa 5010 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 29.032, 26 lei fara TVA.
LOT XIII ? Balanta ? Comparator electronic de masa 21000 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 7.258, 06 lei fara TVA.
LOT XIV ? Balanta de precizie - Comparator de masa 600 g ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 79.838, 71 lei fara TVA.
LOTXV ? Balanta electronica cu 2 intervale de masurare, portabila ? 1 bucata, valoare estimata a pretului unitar/bucata: 2.419, 35 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 595, 161.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul/Ofertantii va/vor constitui garantia de participare pentru fiecare lot in parte, pentru care depune/depun oferta, conform Anexei B din prezenta fisa de date, reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, cu respectarea articolului 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar (ordin de plata) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertei/ofertelor, in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata ? Scrisoare de garantie - Formular 7(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. numarul 925/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii anun?ului de participare. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie in conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. numarul 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, (conform articolelor 89-92 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarilor ulterioare). Garantia de buna executie este irevocabila si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Romania sau din strainatate, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata?Scrisoare de garantie?Formular11(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2) ? (4) din H.G. numarul 925/2006. Prin exceptie garantia de buna executie se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante, a unor sume in numerar. Garantia de buna executie emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire ? Sectiunea Model de contract de furnizare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform articolului 91 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006. Garantia de buna executie se elibereaza/restituie conform articolului 92 din Hotararea Guvernului numarului 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul/Contractele este/sunt finantat(e) din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 1 sau cazier judiciar al operatorului economic/cazier judiciar al administratorului/directorului general sau cazier fiscal sau certificat echivalent. Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti; b.) In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. c.) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinator/sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune/depun oferta/ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului/contractelor. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune/depun oferta/ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Nota: a.) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori [cu exceptia (literelor a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere (grup de operatori economici), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare membru al asocierii in parte. Se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii. In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolului 36, alineatul (1), litera b.) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului/contractelor conform prevederilor articolului 81 din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere (grup) de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolele 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) in limba in care au fost emise, in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), insotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, Valentin Patasanu, Dumitru Dinu, Mirella Buzoianu, Marian Buzatu, Gabriel Condrache, Raluca Savu, Adrian Victor Meca, Catalina Mihaela Faida, Laura Ispas, Julieta Lenus Celmare, Delia Draghici, Costin Gheorghe, Bogdan Avram, Gheorghe Sarbu, Alin Cozma, Adriana Valcu, Pusca Mircea Valer, Fodor Aurel, Zotea Mihail, Moldovan Codruta Mihaela, Iuhasz Monica, Costea Calin, Lezeu Petru, Ratiu Viorica Lenuta, Silaghi Cornel Gavril, Negrau Daniela Marcela, Marginean Mircea, Marian Diana Ioana, Marchis Vasile, Ciarnau Ioan Dan, Chis Laura Maria, Sleam Lucian Valentin, Stemate Daniela, Mares Gabriela, Cirneanu Ioan, Cinazan Ioan , Goreaev Lucia, Cazacu Nu?a, Steliana Ursachi, Ilisie Svetlana, Bara Gabriela, Mihai Springean, Macarie Ioan, Gheorghiu Andrea, Fodor Melinda, Goja Corneliu, Dan Can?er, Botoga Ileana, Grecu Ion, Velcsov Ecaterina, Radescu Ramona, Olariu Lidia, Cornea Gheorghe, Negirla Onut , Ardeu Viorel, Szocs Ana, Radu Serban, Hinoveanu Elena , Meghesan Simion, Vlad Stefan Ionescu, Tanta Gorgota, Dragos Garbulet, Ungureanu Daniel, Tataru Gigi. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune/completa si in situatiile prevazute la articolele 44, 45, 186 si la articolul 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal), in cazul in care ofertantul declara ca intentioneaza de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte a serviciilor, va fi completata si de catre sub-contractor/sub-contractori si va fi semnata de reprezentantul legal al operatorului economic/(al fiecarui sub-contractant) sau in cazul in care capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului/contractelor, de o alta/alte persoana/persoane (tert/terti sustinator/sustinatori), indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana/persoanele (tert/terti sustinator/sustinatori) respectiva/respective. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura privind
incheierea contractului/contractelor pentru furnizarea deLOTI? Balanta ? Comparator electronic de masa 20 g ? 1 bucataLOT II? Balanta de precizie ? Comparator electronic de masa 500 g ? 1 bucata
LOT III? Balanta de precizie 6200 g ? 1 bucata
LOT IV? Balanta comparator ? Comparator electronic de masa 2300 g ? 1 bucata
LOT V? Balanta electronica etalon 12000 g ? 1 bucata
LOT VI? Balanta electronica portabila 2100 g ? 1 bucata
LOT VII? Balanta electronica de precizie 2200 g ? 1 bucata
LOT VIII ? Balanta ? Comparator electronic de masa 2300 g ? 1 bucata
LOT IX ? Balanta ? Comparator electronic de masa 200 g ? 1 bucata
LOT X? Balanta ? Comparator electronic de masa 5010 g ? 1 bucata
LOT XI? Balanta ? Comparator electronic de masa 21000 g ? 1 bucata
LOT XII? Balanta ? Comparator electronic de masa 5010 g ? 1 bucata
LOT XIII ? Balanta ? Comparator electronic de masa 21000 g ? 1 bucata
LOT XIV ? Balanta de precizie - Comparator de masa 600 g ? 1 bucata
LOTXV ? Balanta electronica cu 2 intervale de masurare, portabila ? 1 bucata
4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. Nota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (in cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). 5. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/ofertantilor la procedura de atribuire este in concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica licitatie deschisa, urmata de o etapa finala de licitatie electronica, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: In cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici, se vor inscrie atat detaliile asocierii cat si cele ale fiecarui membru al asocierii (In cazul asocierii, aceasta declaratie se va prezenta de catre fiecare membru in parte, semnata de reprezentantul sau legal). Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale se va permite depunerea/prezentarea acestora, in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant/ofertanti cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea incheierii contractului/contractelor se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele / declaratiile / certificatele /emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat castigator prezentarea acestor documente in forma original, in cazul in care acestea au fost depuse in procedura in forma ?copie conform cu originalul?. d) Documentele/declaratiile/certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, vor fi astfel emise incat sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune/depun oferta/ofertele. e) Documentul/Documentele emis(e) in alta limba se prezinta in original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si va/vor fi insotit(e) de traducerea autorizata a acestuia/acestora in limba romana. Inregistrare: 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului/ofertantilor include furnizarea gamei de produse din care face parte obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul/ofertantii isi are/au sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Obiectul contractului/contractelor trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). ? Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?), insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului/ofertantilor de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract/contracte pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de MJ - ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni, etc. pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului/ofertantilor in cauza. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului/contractelor, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, respectiv pentru anii 2010, 2011 si 2012; Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011 si 2012. Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului/contractelor declarata in Formularul numarul 3 si formularul numarul 3a): bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, intocmite in conformitate cu prevederile legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?).
Pentru a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului/contractelor, intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: - minim 200.000, 00 lei, pentru Lotul I- minim 240.000, 00 lei, pentru Lotul II- minim 100.000, 00 lei, pentru Lotul IV- minim 70.000, 00 lei, pentru Lotul VIII- minim 40.000, 00 lei, pentru Lotul IX- minim 40.000, 00 lei, pentru Lotul X- minim 40.000, 00 lei, pentru Lotul XII- minim 130.000, 00 lei, pentru Lotul XIV
Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform articolului 16, alineatul 2, din Legea numarul 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare va fi admisa in cuantum de 50%, fata de nivelul minim solicitat, precum si asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, persoane fizice sau juridice romane ori straine, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul/ofertantii beneficiaza de prevederile articolului 186 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?Persoana/persoanele care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181, literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nota: Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.
Nota: In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul, respectiv prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.
Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul numarul 3 si Formularul numarul 3a)--Formular A si Formular A1.----
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse similare cu obiectul contractului/contractelor efectuate in ultimii 3 ani luand in calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, continand sub forma tabelara principalele valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul/ofertantii va/vor trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor livrari de produse similare obiectului contractului/contractelor in ultimii 3 ani, insotite de certificari de buna executie care vor indica beneficiarul/beneficiarii indiferent daca acesta/acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, cantitatea si perioada de livrare de la data limita stabilita de depunere a ofertei/ofertelor.
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii in bune conditii a minim: 1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 120.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoarea cumulata sa fie de cel putin 120.000 lei fara TVA, pentru Lotul I1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 135.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 135.000 lei fara TVA, pentru Lotul II1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 76.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 76.000 lei fara TVA, pentru Lotul IV.1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 45.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 45.000 lei fara TVA, pentru Lotul VIII.1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 26.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 26.000 lei fara TVA, pentru Lotul IX.1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 28.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 28.000 lei fara TVA, pentru Lotul X.1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 29.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 29.000 lei fara TVA, pentru Lotul XII.1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 79.000 lei fara TVA sau a maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 79.000 lei fara TVA, pentru Lotul XIV.Daca situa?iile, documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012 si 2013 pentru eventuala experien?a din perioada 01.01.2013 ?i pana la data limita de depunere a ofertei/ofertelor.
Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, cerin?a va fi indeplinita: a) cumulat de catre to?i membrii asocierii in cazul in care se prezinta maxim 3 (trei) contracte de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel pu?in 120.000 lei fara TVA pentru lotul I, respectiv 135.000 lei fara TVA pentru lotul II, respectiv 76.000 lei fara TVA pentru lotul IV, respectiv 45.000 lei fara TVA pentru lotul VIII, respectiv 26.000 lei fara TVA pentru lotul IX, respectiv 28.000 lei fara TVA pentru lotul X, respectiv 29.000 lei fara TVA pentru lotul XII, respectiv 79.000 lei fara TVA pentru lotul XIV, b) in totalitate de catre unul din membrii asocierii in cazul in care se prezinta minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara gamei produselor din care face parte obiectul contractului a carui valoare sa fie de cel putin 120.000 lei fara TVA pentru lotul I, respectiv 135.000 lei fara TVA pentru lotul II, respectiv 76.000 lei fara TVA pentru lotul IV, respectiv 45.000 lei fara TVA pentru lotul VIII, respectiv 26.000 lei fara TVA pentru lotul IX, respectiv 28.000 lei fara TVA pentru lotul X, respectiv 29.000 lei fara TVA pentru lotul XII, respectiv 79.000 lei fara TVA pentru lotul XIV. Nota: Documente de confirmare privind lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul contractului/contractelor efectuate in ultimii 3 ani, declarate in Formularul 4P: Nivelul valoric impus furnizarii de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar (certificari de buna execu?ie). Se vor lua in considerare si produsele furnizate in baza contractelor care nu au fost finalizate. In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul/operatorii economic/economici nu are/au posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului/operatorilor economic/economici; Certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata si pretul platit, beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/contractelor, perioada, durata si valoarea bunurilor furnizate. Nota: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractului/contractelor de produse furnizat/furnizate in ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa a) procese - verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor: partile, obiectul contractului/contractelor, durata, valoare, semnaturi sau recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, produse similare (se permite si precizarea oricaror documente atat timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 2, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.)
Informatii privind asocierea (daca este cazul). In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), insotite de acordurile de subcontractare, pentru a avea o imagine generala privind intentia operatorului/operatorilor economic/economici de a proceda la furnizarea produselor. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Angajament ferm in situatia in care ofertantul/ofertantii beneficiaza de prevederile articolului 190 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana/persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 180 si articolului 181 literele a), c^1) si d)? si nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la articolul 69^(1) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ei. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resursele tehnice invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante, respectiv prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, pentru sustinerea nivelului minim al valorii contractului/contractelor solicitate, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului/contractelor, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nota: Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.
Nota: In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, ceritnta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi indeplinita prin cumul, respectiv prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.
Pliante, descrieri, fise tehnice editate de producator, etc. si traducerea acestora in limba romana (daca este cazul) cu descrierea completa a produselor solicitate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant/ofertanti, pentru domeniul de activitate care face obiectul contractului/contractelor ce urmeaza a fi atribuit/atribuite, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Nota: In conformitate cuISO/IEC 17021:2011, Evaluarea conformitatii - Cerinte pentru organismele care efectueaza activitati de audit si certificare a sistemelor de management, procesul de evaluare(auditare) trebuie sa fie diferit de procesul de luare a deciziei de certificare. In consecin?a existen?a unui raport de audit favorabil, nu presupune automat ob?inerea certificarii sistemului de management. Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul/ofertantii fac/face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);
Nota: Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului/ofertantilor. c) Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract/contracte pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 4P--Formular AS si Formular AS1-Formular 6Formular B, B1, B2 si B3.------
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: una; Durata unei runde: o zi lucratoare; Calendar de desfasurare: Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa data la care au fost transmise invitatiile la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem (SEAP) ca adresa de contact; Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare pentru fiecare lot in parte: pretul unitar al produsului, ofertat in lei fara TVA; Eventualele limite ale valorilor pana la care pretul unitar al produsului, ofertat in lei fara TVA pentru fiecare lot in parte, poate fi imbunatatit: nu exista limite; In cazul in care se constata ca propunerea financiara ofertata de ofertant/ofertanti prezinta un pret aparent neobisnuit de scazut in raport cu ceea ce urmeaza a fi furnizat, in sensul prevederilor articolului 202 si articolului 203 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului/ofertantilor prezentarea documentelor justificative conform articolului 361*) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul/ofertantii nu prezinta informatiile solicitate, sau aceste informatii nu pot justifica pretul aparent neobisnuit de scazut, oferta va fi declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile articolul 36 alineatul (1) litera f) din Hotararea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze; Pe parcursul licitatiei electronice sistemul informatic nu va dezvalui identitatea ofertantilor participanti; Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Ofertantii pot vedea in orice moment pozitia pe care o ocupa in clasament.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11-DA-LDE-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2013 10:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2013 11:15
Locul: BRML - corp cladire A, parter, Sala de conferinte "Stefan C. Hepites". (cf. Anexa A, pct. III)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desemnate pentru verificarea procedurala (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, in urma etapei finale de licitatie electronica, in cadrul ofertelor declarate admisibile, doua sau mai multe oferte au ofertat cel mai scazut pret egal, in vederea desemnarii ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor, depunerea unor noi propuneri financiare, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noile propuneri finaciare se vor depune in termen de maxim 72 de ore in conditiile si termenele stabilite de autoritatea contractanta in plic sigilat. Daca in urma reofertarii/reofertarilor noilor propuneri financiare ofertantii nu pot fi departajati, devin incidente prevederile art. 209, alin. (1), lit. c) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Transmiterea solicitarilor de clarificare si a raspunsurilor la clarificari: Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari prin fax si/sau prin posta privind documentatia de atribuire conform articolelor 78 si 79 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se accepta transmiterea de catre operatorii economici a documentelor scrise (solicitari de clarificare) prin mijloace electronice.Operatorii economici au obligatia de a indica adresa/adresele de corespondenta. Toate clarificarile publicate/transmise de autoritatea contractanta catre ofertanti, precum si raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de acestia, fac parte integranta din documentatia de atribuire. Data limita de primire a solicitarilor de clarificare este: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Adresa: Biroul Roman de Metroplogie Legala cu sediul in Soseaua Vitan Barzesti, numarul 11, sector 4, Bucuresti, Cod postal: 042122, Telefon 021-332.09.54 interior 257; Fax: 021-332.06.15, Romania, www.brml.ro, persoana de contact: Bogdan Avram.-Data limita de transmitere a raspunsurilor la solicitarile de clarificare este: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a contestatiilor in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 213320954, Email: [email protected], Fax: +40 213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer