Licitatie Publica - Balante de precizie
Anunt de participare numarul 19775/20.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: interior 201, 211, 257, Tel.(40.1)3320954, In atentia: Rodica Stanescu, Email: [email protected], Fax: (40.1)3320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.brml.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Balante de precizie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile din subordinea si structura BRML , specificate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie balante de precizie prin procedura de licitatie deschisa, necesare activitatii unitatilor din structura si subordinea BRML
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33231000-8 - Balante de precizie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 512, 521RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatea se poate suplimenta functie de fondurile care se pot disponibiliza la rectificare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: NU, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din venituri proprii. Plata se efectueaza cu ordin de plata, prin Trezoreria sectorului 4, Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea grupului de operatori, nu obliga la formarea unei noi persoane juridice. Se solicita legalizarea grupului de operatori, numai in cazul in care oferta este desemnata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OuG 34/2006; In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere-Declaratie autentica data in fata unui notar.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, inclusiv certificat de inregistrare/ Autorizatie de functionare / altele echivalente;Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari din ultimii 3 ani;Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat si al cadrelor de conducere;Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare;Certificate care sa ateste conformitatea produselor; Certificarea sistemului de management al calitatii la producator EN ISO 9001;Angajament ferm in situatia art. 190 din OuG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
106-DA-LD-BRML
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S32-038453 din 15.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 11:15
Locul: Sediul BRML, corp cladire A, parter, Sala de conferinte Stefan C. Hepites
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare;Operatorii economici imputerniciti sa asiste la deschidere; Persoanele autorizate desmnate pentru verificarea procedurala
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP. Accesul direct si nerestrictionat la documentatia de atribuire.Cantitatea de produse se poate suplimenta in functie de fondurile care pot fi disponibilizate la rectificarea bugetara.DATA LIMITA pentru transmiterea SOLICITARILOR de clarificari: 10.07.2007 ora 11:00;DATA LIMITA pentru transmiterea RASPUNSURILOR la clarificari: 12.07.2007 ora 11:00;TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE a ofertelor: 18.07.2007 ora 11:00.LOCUL DE DEPUNERE: Sediul Biroului Roman de Metrologie Legala din sos. Vitan-Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, cod 042122, corp cladire A, sectretariat director general, etaj 1.Oferta depusa/transmisa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea indicata, sau dupa expirarea termenului limita pentru depunere, este considerata intarziata, se returneaza nedeschisa si este declarata respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Se poate depune oferta pentru toate loturile sau pentru oricare dintre loturile solicitate. Evaluarea ofertelor se face pe loturi, avand in vedere si optiunile de laII.2.2.TERMENUL DE LIVRARE solicitat este de maxim 60 zile de la data intrarii in vigoare a contractului. La acest termen se vor adauga, dupa caz, pentru produsele supuse etalonarii, max. 30 zile, necesare efectuarii etalonarii, transportului la destinatia finala, instalarii si punerii in functiune, precum si intocmirea procesului verbal de receptie calitativa.Modul de lucru al comisiei de evaluare, se va desfasura in conformitate cu prevederile din HG 925/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.-, Email: -, Fax: -, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OuG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA - Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Vitan Barzesti nr. 11, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel.0213320954, Email: [email protected], Fax: 0213320615, Adresa internet (URL): www.brml.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 16:41